انتخاب سرمربی تیم امید پس از جام جهانی بزرگسالان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فدراسیون فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2022 با تغییرات چشمگیری مواجه شده است، مهدی تاج به عنوان رئیس جدید، بار دیگر بر میز هدایت فوتبال ایران تکیه زده و پس از آغاز به کار خود. او روی تیم ملی بزرگسالان تمرکز کرد که قرار است کمتر از دو هفته دیگر در بزرگترین رویداد فوتبال جهان شرکت کند. در این بین البته باید با تیم های دیگر هم برخورد می شد که به نظر می رسد به بعد از جام جهانی موکول شده است.


سرویس خبر شماره: 1852941
20 نوامبر 1401 ساعت 08:20
2.4K |

0نقطه نظر

داوود پرهیشکار دبیرکل فدراسیون فوتبال در این خصوص تاکید کرد: دوست دارم این سوال را از خود آقای تاج بپرسید. قطعا اینطور نیست که تیم ملی امید مهم نباشد، با توجه به اینکه گروه جدید زمان کمی داشت، اولویت اصلی تیم ملی بزرگسالان بود. بعد از جام جهانی تصمیم گیری خواهد شد.

یکی از این تیم ها تیم ملی فوتبال امید است که پس از پایان همکاری با مهدی مهدوی کیا به دنبال سرمربی جدید است. مهدی تاج تصمیم گیری در این خصوص را پس از جام جهانی بزرگسالان به تعویق انداخت که طی روزهای اخیر به عنوان سرپرست این تیم منصوب شده است. انتخاب سرمربی قبل از سرمربی و آن هم با شرایطی که از آن صحبت کردیم، علامت سوال بزرگی را در ذهن اهالی فوتبال ایجاد کرده است که دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفتگویی به آن پاسخ داد. با خبرنگاران

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب سرمربی تیم ملی امید پس از جام جهانی 2022 قطر خبر داد.

انتخاب سرمربی تیم امید پس از جام جهانی بزرگسالان

وی در پاسخ به اینکه دلیلی برای تعجب ندارید که چطور قبل از سرمربیگری انتخاب شده است، گفت: اگر از آقای تاج بپرسید شاید بهتر جواب شما را بدهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی