انتظار ناموفق برای استقلال: خبر خوشی از قزوین نرسید


سرویس خبر شماره: 2025057
10 ژوئن 1403 ساعت 03:47
1.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

هواداران و بازیکنان استقلال خبر خوشی را که منتظرش بودند نشنیده اند و به همین دلیل همچنان به لغزش حریف امیدوارند.

انتظار ناموفق برای استقلال: خبر خوشی از قزوین نرسید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان و هواداران استقلال در جریان دیدار با گل سیرجان نیمی از تمرکز خود را روی ورزشگاه قزوین معطوف کردند تا خبرهای خوبی از این ورزشگاه دریافت کنند اما این اتفاق رخ نداد و پرسپولیس یک هفته دیگر در صدر قرار گرفت.

ورزشگاه آزادی شب گذشته یکی از مکان هایی بود که جمعیت زیادی به طور همزمان از تلفن همراه خود استفاده می کردند و همه هواداران استقلال در حالی که تیم خود را تشویق می کردند و بازی تیمشان را دنبال می کردند، از پرسپولیس و شمس نیز بازی را دنبال می کردند. -آذر قزوین با موبایلشون. پس از گلی که محمد پاپی وارد دروازه پرسپولیس کرد، سکوهای آزادی منفجر شد و تحت تاثیر این خوشحالی به استقلالی ها منتقل شد و آنها دقایقی با انگیزه بیشتری بازی کردند.

2027863

اما بعد از گل دوم و سوم، سکوهای آزادی عصبانی شدند و تحت تاثیر این مشکل و شرایط استرس زا که استقلالی ها به خاطر تفاضل گل به وجود آوردند، آنها را وادار به نشستن و تماشای دقایق پایانی کرد. استرس بالا اگر گل می زدند خیلی زودتر پرسپولیس را می بردند!

در نهایت استقلال مقابل گل گهر پیروز شد اما خبر خوشی که از قزوین انتظار داشتند به آنها نرسید تا یک هفته دیگر رقابت برای قهرمانی ادامه داشته باشد و این بار باید منتظر درخشش نویدکیا بود. دانش آموزان و یک هفته دیگر تنور سوزان فوتبال ایران ادامه دارد.

با توجه به اینکه استقلال در آزادی دیدار سختی مقابل مس رفسنجان داشت و این تیم از آبی ها یک امتیاز گرفت، امیدوارند نارنجی پوشان رفسنجان نیز مقابل پرسپولیس کیفیت بالایی از خود به نمایش بگذارند و این بار خبرهای خوبی از آزادی دریافت کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی