انتقادات از حضور من در لیست برزیل طبیعی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور گابریل مارتینلی مهاجم جوان آرسنال در لیست نهایی تیم ملی برزیل برای جام جهانی انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. حتی نتو، ستاره سابق سلسائو، مدعی شد که حضور این بازیکن 21 ساله در فهرست تیته برای جام حذفی قطر 2022 یک شوخی و نوعی بی احترامی به فوتبال است. اما گابریل مارتینلی چنین واکنش هایی را طبیعی دانست و گفت که بازیکنان دیگر شایسته حضور در لیست تیم ملی برزیل برای این مسابقات هستند.

گابریل مارتینلی ستاره برزیلی آرسنال انتقاد از دعوتش به جام جهانی را یک مشکل عادی خواند.

انتقادات از حضور من در لیست برزیل طبیعی است

گابریل مارتینلی گفت: “فکر می‌کنم این واکنش‌ها از سوی برخی افراد عادی است. برخی از مردم برزیل من را نمی‌شناسند و همچنین طبیعی است که بگوییم بازیکنان دیگر شایسته حضور در لیست نهایی مسابقات بودند. تیم ملی برزیل برای جهان”. کاپ.ولی این سوالات برام مهم نیست و به این سوالات نگاه نمیکنم به نظرم طبیعیه بعضیا اینجوری حرف بزنن.

من می دانم که در باشگاهم چه کار می کنم، می دانم که چه توانایی هایی دارم و می دانم چه کاری می توانم انجام دهم. مطمئن باشید تمام تلاشم را برای کمک به تیم ملی برزیل در جام جهانی انجام می دهم و تمام تلاشم را برای کمک به تیم به هر نحوی که بتوانم انجام می دهم. حضور در جام جهانی یک تجربه فوق العاده برای من خواهد بود و می خواهم از آن لذت ببرم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852985
29 آبان 1401 ساعت 12:53 |
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گابریل مارتینلی: