انتقاد او از حمله استقلال ملاثانی به رختکن

ابراهیم اشکش معتقد است این نتیجه نگرفتن استقلال ملاثانی ناشی از عدم حمایت مسئولان است.

انتقاد او از حمله استقلال ملاثانی به رختکن

اشکش در پاسخ به خبرنگاری که علت اختلاف را این بوده که بازیکن ملاثانی استقلال قبل از بازی به بازیکن تیم مقابل صحبت کرده است. شما راوی کی هستید؟

سرمربی استقلال ملاثانی در ادامه در پاسخ به اظهارات این خبرنگار توضیح داد که بازیکن ملاثانی استقلال به بازیکن شهرداری گفته به زور تو را به این تیم آورده اند و او هم عصبانی شده است و می گوید: بازیکن دوستت است؟ نمیدونم چرا اینطوری میگی داوری صمیمی دیدیم و حالا خبرنگاری دوستانه. حرف هایی بین بازیکنان بود که من نبودم که بگویم اما با شنیدن ها بهتر است باز نکنیم. به تیم حریف تبریک می گویم و به مردم آستارا تبریک می گویم. ما به دلایل مختلف بازی را باختیم، اما نباید به رختکن تیم بازنده حمله کرد. دلیل حمله به رختکن تیم مهمان چیست؟ من چیز خاصی ندیدم و از ابتدای بازی با هم صحبت نکردیم. حمله برای چه بود؟ به نظر من این عادلانه نیست و فرقی نمی کند این فرد محترم مسئول باشد یا غیرمسئول، نباید وارد رختکن شود و درگیری ایجاد کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: در کل فوتبال همین است و فرزندانم باید یاد بگیرند. ما یک تیم ضعیف هستیم و از ما حمایت نمی شود و گاهی اوقات داور با ما بد می کند. ما باید کار خود را انجام دهیم و به همین دلیل نمی‌بازیم. دلیل شکست ما داور نبود و از موقعیت های گلزنی زیادی استفاده نکرد. در چند صحنه اگر با یک پا به توپ ضربه می زدیم می توانستیم اوضاع را برگردانیم اما متاسفانه بچه ها سهل انگاری کردند.

وی سپس خطاب به خبرنگاران گفت: به مصاحبه با این آقا ادامه دهید. من دیگر صحبت نمی کنم.

به گزارش مجله اخبار فوتبال، استقلال ملاثانی در هفته چهاردهم لیگ آزادگان به مصاف شهرداری آستارا رفت و با یک گل شکست خورد. ابراهیم اشکش پس از پایان بازی گفت: به تیم خوب آستارا و مردم خوب آستارا تبریک می گویم. بچه ها از موقعیت ها استفاده نکردند و ما بازی را باختیم.

وی در واکنش به اینکه این دومین باخت استقلال ملاثانی در این فصل بود، گفت: به نوعی بنزین تیم ما تمام می شود. در نهایت تیمی که هیچ کس از آن حمایت نمی کند بدتر خواهد شد. انشاالله در این هفته که به بازیکنان استراحت می دهیم و همچنین در این فاصله 21 روزه از نظر جسمی، روحی و روانی ریکاوری خواهیم کرد. اگر مسئولان از ما حمایت کنند، تیم را ترمیم می کنیم و جلو می رویم.


سرویس خبر شماره: 1854166
27 نوامبر 1401 ساعت 22:30
2.4K |

0نقطه نظر

قضاوت این دیدار بر عهده پدر عزیز شهرداری بود.

اشکش به قاضی بازی کوبید و امروز گفت: فیلم بازی را دارم و صحنه ها را جدا می کنم و به آقای افشاریان می دهم. داور امروز پدر مهربان شهرداری آستارا بود و با جان و دل برای موفقیت آستارا تلاش کرد. این مشکل آشکار است و تمام صحنه ها در دسترس هستند. مهدی جبرائیلی دوست ماست اما امروز نقش یک پدر مهربان را خیلی خوب بازی کرد و حتی توپی که به گل رسید کمک داور چیز دیگری تشخیص داد. کمک داور اول در میانه بازی با تیم استقلال ملاثانی بود و صحنه هایی را فیلمبرداری کرد که حتی بچه های شهرداری آستارا را متعجب کرد.

سرمربی استقلال ملاثانی درباره درگیری های پایانی این دیدار توضیح داد: چرا تیم حریف که برنده بازی شده است به دنبال حمله به تیم ملاثانی در پایان بازی است؟ اقدام بازیکنی که در زمین به بچه های ما بدرفتاری کرد اصلا عادلانه نبود. دلیل حمله به لژ ملاثانی استقلال را نمی دانستم. وقتی بازی را بردی چرا به رختکن ما حمله کردی؟