انتقاد تند زلاتان از امباپه/ نسل جدید با پدر و مادر فکر می کنند ستاره شده اند!

با این حال، زلاتان همه تقصیرها را به گردن امباپه نینداخت. او همچنین به تمام افرادی اشاره کرد که به این بازیکن فرانسوی در تصمیم گیری کمک کردند. زلاتان گفت: “پدر و مادر او وکیل، نماینده و مربی شدند. مشکل اینجاست. این زمانی است که نظم و انضباط و شخصیت خود را از دست می دهید. حالا این نسل جدید فکر می کند که با والدین خود ستاره شده اند. آنها در روزنامه ها صحبت می کنند. اما چه کسی فکر می کنی؟



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اکنون امباپه در مرکز توجه زلاتان قرار دارد. تصمیم او برای رد رئال مادرید در تابستان گذشته چیزی است که اسطوره سوئدی نمی تواند تصور کند. زلاتان به پلاس گفت:” من امباپه را از نظر شخصیتی خیلی نمی شناسم. اما به عنوان یک بازیکن، او فوق العاده است. اما وقتی نظم را از دست می دهید، هویت خود را از دست می دهید. زیدان به دلایلی زیدان است. امباپه می خواهد از آن الگوبرداری کند. او باید شروع به پیشرفت کند نه اینکه تصمیم بگیرد.او برای پاریس انتخاب درستی کرد نه برای خودش.چون خودش را در موقعیتی قرار داد که مهمتر از باشگاه باشد و باشگاه کلید آن را به او داد. اما شما هیچ وقت بزرگتر از یک باشگاه نیستند. “اما وقتی بچه قوی می شود، به راحتی می تواند درآمد کسب کند.”

چند ماهی از ورود زلاتان ابراهیموویچ به زمین فوتبال می گذرد، اما دوری از این بازی مانع از ایجاد موج در شبکه های اجتماعی نشده است. آخرین هدف او کیلیان امباپه است که تابستان گذشته به شدت از او به دلیل رد انتقال به رئال مادرید انتقاد کرد.