انتقاد ناعادلانه از هری مگوایر بس است

اما پل مرسون امروز در یک مصاحبه 180 درجه ای از دعوت مگوایر به تیم ملی انگلیس حمایت کرد و گفت که او چیزی جز موفقیت کشورش در جام جهانی نمی خواهد. او همچنین گفت که در گذشته با مگوایر تماس گرفته و به خاطر صحبت هایش در مورد او عذرخواهی کرده است.

یک روز گوشی را از هری مگوایر به برندان راجرز، سرمربی لستر گرفتم و با او تماس گرفتم و به او گفتم که با قرارداد 80 میلیون پوندی شما مخالفم، اما نباید این حرف ها را می زدم. منو ببخش هری باورش نمیشد. فکر می کرد او را خواهم کشت. انتقاد ناعادلانه از هری مگوایر باید متوقف شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پل مرسون ستاره سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس به عنوان یکی از سرسخت ترین منتقدان هری مگوایر شناخته می شود. زمانی که مگوایر در سال 2019 با قراردادی 80 میلیون پوندی از لستر به یونایتد رفت، مرسون این حرکت او را مضحک خواند.

اظهارات اغلب تند مرسون در مورد مگوایر سوژه رسانه های اجتماعی در سال های اخیر بوده است. هر زمان که کاپیتان یونایتد عملکرد ضعیفی در زمین داشته باشد، کاربران سخنان مرسون در مورد او را به یاد می آورند و آنها را بازنشر می کنند.


سرویس خبر شماره: 1844797
30 سپتامبر 1401 @ 7:59 ب.ظ
414 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پل مرسون:

پل مرسون که به عنوان یکی از سرسخت ترین منتقدان هری مگوایر شناخته می شود، گفت که از ستاره یونایتد عذرخواهی کرده و چیزی جز موفقیت انگلیس در جام جهانی نمی خواهد.

انتقاد ناعادلانه از هری مگوایر بس است

ستاره سابق آرسنال در مصاحبه ای با روزنامه تلگراف گفت: “من نمی خواهم به حرف های گذشته خود بپردازم. می خواهم انگلیس جام جهانی را ببرد و در فینال با گل مگوایر قهرمان جام شود. این حرف های من بود. نظر شخصی.”