انتقاد ونگر از گریلیش مقصر گل دوم رئال بود!


سرویس خبر شماره: 1822777 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 11:02 |
2,988 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی پیروز شد و با نتیجه 1-3 مقابل این تیم پیروز شد.
شاگردان کارلو آنچلوتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا با دو گل پیروز شدند و 0-1 پیروز شدند و 3-4 شکست خوردند تا دقایق پایانی بازی.
ونگر پس از پایان بازی به اینتر اسپورت گفت: «وقتی بازی 1-1 بود، گریلیش به مصاف کارواخال رفت و به او اجازه داد خیلی راحت و خیلی راحت عبور کند. او باید برای توقف ارسال آن صلیب مبارزه کند! شما نمی خواهید توپ در محوطه جریمه فرود بیاید. وقتی همه به جلو حرکت کنند، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که سهل انگاری جک گریلیش منجر به گل دوم رئال مادرید شد.

وی با اشاره به اشتباه سیتی در این بازی افزود: دقیقاً اینجاست که سیتی نتوانست از برتری خود در این بازی دفاع کند، آنها در دفاع از جناحین خوب نبودند. چون آنها گل زدند، حتی وقتی به زمانی که بنزما توپ را برمی گرداند نگاه می کنید، واقعاً به توپ حمله نمی کنند. آنها در این زمینه اشتباه بزرگی مرتکب شدند.»
سرمربی سابق آرسنال همچنین با تمجید از عملکرد رئال مادرید گفت: “چیزی که من را شگفت زده می کند این است که تیم همیشه می تواند راه حلی برای یک مشکل پیدا کند. فراموش نکنیم که آنها 6 گل به سیتی و 6 گل به چلسی زدند. اینطور نیست. سیتی همیشه در دو بازی 6 گل دریافت می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی