انتقال تاج و تخت از ون دایک به این جوان خونسرد!


سرویس خبر شماره: 2008114
21 مارس 1402 ساعت 5:30 ق.ظ.
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مدافعی که هرگز شبیه یک جوان بیست و یک ساله نبود

جارل کوانسا 21 ساله چندان خوشایند نبود و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشت.

انتقال تاج و تخت از ون دایک به این جوان خونسرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور در ترکیب اصلی لیورپول برای رویارویی با منچسترسیتی اتفاقی بود که ژارل کوانسا به عنوان یک مدافع جوان هرگز فکر نمی کرد در سن 21 سالگی آن را تجربه کند، اما مصدومیت بازیکنان لیورپول در این فصل نیز رخ داد. چرا که استعداد این مدافع در دفاع باعث شد که کلوپ لحظه ای دست از تلاش برنداشت تا از او در حساس ترین دیدار فصل استفاده کند.

کوانسا از ابتدای این فصل 9 بازی برای لیورپول انجام داده است، اما این بازیکن آلمانی که در این فصل جوانان زیادی را به تیم اصلی اضافه کرده است، از ابتدا به کوانسا اجازه حضور در این بازی را داد و او با ویرجیل فن دایک مقابل ارلینگ هالند قرار گرفت. و دیگر چهره های تهاجمی منچسترسیتی به گونه ای عمل کردند که نشان داد او در سن 21 سالگی بسیار با تجربه است.

مدافع 21 ساله لیورپول بسیار مطمئن بود و از مبارزه با یک مهاجم غول پیکر ترسی نداشت. او در این مسابقه 4 دوئل را انجام داد، 3 بار پیروز شد و 89 درصد پاس های صحیح را نیز ثبت کرد که خونسردی او را ثابت می کند.

قطعا لیورپول خوش شانس خواهد بود که بعد از رفتن کلوپ، این تیم در پست های زیادی بازیکنانی دارد که از سنین پایین بسیار پخته و باتجربه هستند و سالیان سال به لیورپول افتخار خواهند کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی