انتقال شکارچی او به هال سیتی دائمی شده است

حضور مالک ترکیه ای در هدایت هال سیتی یکی از عوامل این انتقال بود و صیادمنش توانست چند روز پیش با پیراهن این تیم اولین گل خود را مقابل کاردیف سیتی به ثمر برساند.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه فنرباغچه از انتقال دائم اللهیار صیادمنش به هال سیتی خبر داد.

این خبر را ظفر آرتاش، عضو هیئت مدیره فنرباغچه رسما اعلام کرد. وی در توییتر خود نوشت: اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال کشورمان به هال سیتی منتقل شد که آخرین دوره نقل و انتقالات خود را به صورت قرضی پشت سر گذاشت. برایش آرزوی موفقیت داریم.

همین نبوغ بازیکن جوان ایرانی باعث شد تا چندین تیم اروپایی خواهان جذب اللهیار شوند اما او پس از پایان قرارداد قرضی اش با زوریا لوهانسک به فنرباغچه بازگشت تا در نهایت صیادمنش در لیگ برتر یا چمپیونشیپ انگلیس به هال سیتی قرض داده شود. . انتقالی که بند دائمی داشت در حالی که اگر از عملکرد این بازیکن ایرانی راضی بود قطعا مالک هال سیتی می شد.

سرانجام پس از دو انتقال قرضی، اللهیار توانست رضایت کارکنان و مدیران هال سیتی را در سومین انتقال خود جلب کند و قرارداد قرضی او با این باشگاه انگلیسی دائمی شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اللهیار صیادمنش ملی پوش جوان تیم فوتبال فنرباغچه برای همیشه راهی هال سیتی شد. این خبری است که یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه ترکیه ای رسما اعلام کرد.

صیادمنش پس از درخشش در لباس استقلال در سال 2019 راهی فنرباغچه شد اما در همان ابتدا به استانبول اسپور قرض داده شد. دوران درخشان اللهیار با یک دوره قرضی در زوریا لوهانسک مشخص شد، جایی که او در 50 بازی 15 گل برای تیم اوکراینی به ثمر رساند و 7 پاس گل داد.


سرویس خبر شماره: 1821935 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 21:59 |
33,396 امتیاز خبر|

7نظرات

پایان نقل و انتقالات قرضی

هنوز جزئیات و مبلغ این انتقال به صورت رسمی اعلام نشده است و باید دید هال سیتی برای پرداخت بند دائمی قرارداد اللهیار صیادمنش چقدر به باشگاه ترکیه ای پرداخت کرده است. گفته می شود در قرارداد استقلال و فنرباغچه بندی وجود دارد مبنی بر اینکه 20 درصد از این انتقال به آبی ها تعلق خواهد گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی