انتقام دروازه بان اماراتی از مجیدی پس از 16 سال!

دومین مطلبی که مجیدی در مورد حرفه بازیگری خود ارسال کرده است کاملاً به استوری اول و مهار پنالتی او در تمرین اتحاد کلبا مرتبط است. مدافعی که توانست پنالتی فرهاد را بزند محمد عبدالله نام دارد که سابقه بازی در تیم های مختلف اماراتی را دارد و اکنون در تیم اتحاد کلبه حضور دارد.


سرویس خبر شماره: 1836548
12 اوت 1401 در 01:19
13 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

راز داستان فرهاد چه بود؟

در فصل 2005-2006، زمانی که فرهاد مجیدی به الاهلی (شباب الاهلی فعلی) رفت، تیم او و الوحده پس از یک فصل خیره کننده در امتیاز 47 مساوی شدند و لیگ امارات یک بازی پلی آف برگزار کرد تا مشخص شود. تیم قهرمان

نکته جالب دیگر اینکه در آن سال هدایت الاهلی بر عهده وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال بود. البته مجیدی بعد از چند ساعت این استوری را از صفحه اینستاگرامش پاک کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

فرهاد مجیدی استوری های جالبی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات اتحاد کلبا این روزها در اتریش در حال برگزاری است و این تیم خود را برای بازگشت به امارات و آغاز فصل جدید رقابت های لیگ ADNOC آماده می کند.

در واقع، اگرچه محمد عبدالله پس از 16 سال توانست با مهار پنالتی سرمربی سابق استقلال انتقام از دست دادن قهرمانی را بگیرد، اما مجیدی با انتشار مطلبی در مورد زمانی که دستیار فعلی اش دروازه را باز کرد، به نوعی از او تجلیل کرد. او توانست دروازه الوحده را باز کند و محمد عبدالله قهرمان امارات شود.

در همین راستا صفحه اینستاگرام باشگاه اتحاد کلبا فیلمی از تمرین این تیم را به نمایش گذاشت که فرهاد مجیدی پشت پنالتی است و توپ را به سمت دروازه می کوبد اما دروازه بان موفق می شود آن را مهار کند.

محمد عبدالله (همان فردی که روز گذشته پنالتی مجیدی را مهار کرد) در آن سال در تیم الوحده حضور داشت و در بازی پلی آف که قهرمان امارات شد گلزنی کرد. فرهاد تنها ستاره تیمش در این بازی بود. او یک گل زد، یک پاس گل داد و یکی از پاس هایش منجر به خطای پنالتی شد تا الاهلی با نتیجه 4 بر یک از سد الوحده عبور کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

او پس از مهار توپ از سرمربی سابق استقلال، به دنبال مدافعی که ضربه او را مهار کرده بود می دود و به شکلی مفرح و بازیگوش، آن را هم می زند. ویدئویی که فرهاد مجیدی نیز آن را به صورت استوری قرار داد و پس از آن نیز ویدئویی از گلزنی با لباس الاهلی و قهرمانی در امارات را به اشتراک گذاشت.