انحصاری؛ حضور نکونام در تیم ملی تکذیب شد

به نظر می رسد حالا لازم است نکونام درباره حضورش در تیم ملی صحبت کند و ماجرای حضور یا عدم حضورش در کنار کی روش به پایان برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1843984
25 سپتامبر 1401 @ 4:32 ب.ظ
22.1 هزار |

21نقطه نظر

فولد دوباره با جدایی جواد مخالفت کرد

این اظهارات یوسفی باعث شد خبرگزاری ها حضور نکونام در تیم ملی را قطعی بدانند. اما چند ساعت بعد اصولی در گفتگویی قطعی بودن این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد: دوست دارم خودم برای بیان این سخنان به خط بیایم. یوسفی نتیجه گیری خود را از صحبت های من اعلام کرد. باز هم می گویم پرونده در حال پیگیری است و امیدوارم به زودی حل شود تا به اطلاع مردم عزیز برسیم. امیدوارم تصمیمی گرفته شود تا هواداران گرم و دوست داشتنی فولاد خوزستان نگران تیم خود نباشند و در صورت فراهم شدن شرایط مناسب از توانایی نکونام در تیم ملی استفاده کنیم.

پیمان یوسفی ساعت 12 امروز در آخرین قسمت برنامه ورزش و مردم به نقل قولی از احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: فرصت صحبت با آقای اصولی را نداشته ایم. با آنها گفت و گو کردیم، گفتند ماجرای آقای جواد نکونام حل شده و احتمالا او در فولاد جایگاه خود را حفظ کرده، تیم ملی را همراهی می کند و در کنار کارلوس کی روش خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این روزها بحث حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی طولانی شده و امروز برای چندمین بار حضور این مربی در کنار کی روش از سوی مسئولان فدراسیون اعلام و تکذیب شد. توسط فولادی ها .

به این ترتیب بار دیگر بحث حضور نکونام در تیم ملی و دستیار بودن او به عنوان دستیار کارلوس کی روش در هاله ای از ابهام قرار گرفت. دیروز بود که سرمربی پرتغالی گفت گزینه دوم و سومی ندارد و فقط نکو را در تیم ملی می خواهد. باید دید در صورت مخالفت نهایی فولاد، فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.

حال حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال، حضور نکونام در تیم ملی را تکذیب کرد و گفت: این سوال کذب محض است. ما مخالفت خود را با این سوال اعلام کرده ایم. آقای نکونام به طور تمام وقت در فولاد نظارت و کار می کند اما هنوز فرصت کمی برای او باقی مانده است. این اشتباه است.

وی ادامه داد: نمی دانم یک مربی چطور می تواند نیمی از وقت خود را در تیم ملی و نیمی را در فولاد بگذراند. در هر صورت ما این سوال را رد می کنیم.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد بار دیگر حضور جواد نکونام در تیم ملی را تکذیب کرد.

انحصاری؛  حضور نکونام در تیم ملی تکذیب شد