انزو فرناندز پس از “توافق نماینده” لیورپول را در اولویت قرار می دهد – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

دور چهارم جام کارابائو عصر امروز در جریان است و نیوکاسل و بورنموث چهار تساوی هستند.

مطابق با ای جوگوکه منبع اخبار خوبی برای انتقال داروین نونز به آنفیلد بود و هفته گذشته مدعی شد لیورپول قول داده است با هر پیشنهاد دیگری برای فرناندز مطابقت داشته باشد، این بازیکن 21 ساله انتقال به لیورپول را در اولویت خود قرار داده است. ”

پس از انبوهی از داستان ها از پرتغال و آرژانتین مبنی بر اینکه لیورپول هفته گذشته “پیش توافقی” برای جذب فرناندز داشته است، گزارش دلگرم کننده دیگری در روز سه شنبه در پرتغال منتشر شد.

این همه بعد از آن می آید رودخانه الاینستانتهیکی از منابع خبری ریورپلاته، مدعی شد که لیورپول 80 میلیون پوند برای فرناندز پیشنهاد خواهد کرد در قراردادی که باعث می شود او تا ژوئن در بنفیکا بماند و باشگاه سابقش ریورپلاته بیش از 20 میلیون پوند از این رقم را دریافت کند.

ویدیوی روز و مسابقه شب

اجتماعی – به روز رسانی لوکاس لیوا

یک روز دیگر، گزارش دیگری حاکی از آن است که انزو فرناندز ممکن است به لیورپول ملزم شود، در حالی که تنها دو روز تا بازی Carabao Cup قرمزها مقابل منچسترسیتی باقی مانده است.

2 روز تا بازگشت برای همیشه قرمزها باقی مانده است

گفته می شود لیورپول ترجیح انزو است

مثل همیشه، ما از شما می‌خواهیم که فعلاً این گزارش‌ها را با کمی نمک بررسی کنید، اما لینک‌ها به بهترین بازیکن جوان جام جهانی مطمئناً در حال افزایش هستند.

آنها می گویند که این به این دلیل است که قرمزها قبلاً با ایجنت او به توافق رسیده اند و بسیاری از باشگاه های دیگر از اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه اخیراً هنگام انجام پرس و جو از “ترجیح” فرناندز مطلع شده اند.

لیورپول 97.000.000 دلار به ازای انزو فرناندز و دژارلو و بنفیکا تا کنون پرداخت می کند. بتنی، رودخانه 25.000.000 دلار.

اگر امشب نیم ساعت وقت دارید، از آخرین مصاحبه جیمز میلنر با بن فاستر لذت خواهید برد!

شب خوبی داشته باشید، قرمزها!



https://www.thisisanfield.com/2022/12/enzo-fernandez-makes-liverpool-priority-after-agent-agreement-latest-lfc-news/ منبع:

پپ لیندرز فردا در نشست خبری پیش از سفر پنجشنبه به اتحاد حضور خواهد داشت.

آخرین ویژگی های ما و یک مسابقه آزمایشی!

2JEMN8R 27 ژوئن 2022، پورتو آلگره، ریو گرانده دو سول، برزیل: بازیکن لوکاس لیوا، به عنوان تقویت کننده جدید گرمیو، در آرنا دو گرمیو، دوشنبه 27 روز جاری معرفی شد.  (تصویر اعتباری: © Richard Ducker/Sport Press Photo از طریق ZUMA Press)

  • در یک آخرین به روز رسانی لوکاس لیوا در مورد سلامتی خود می گوید هنوز “نمی داند” آینده او چیست و آیا می تواند به بازی برای گرمیو ادامه دهد یا خیر. YNWA، لوکاس
  • پس از شکست مقابل آرژانتین در روز یکشنبه، ابراهیما کوناته پستی منتشر کرد تصاویر مدال های نایب قهرمان جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا و به دنبال آن عبارت “به کار خود ادامه دهید”
  • اگر اهل کریکت خود هستید، چهره بسیار آشنای وجود داشت ژست گرفتن روز دوشنبه در کنار محمد صلاح در مرکز آموزشی AXA

این گزارش می افزاید که بنفیکا علاقه ای به فروش او در ژانویه ندارد و بند فسخ او 120 میلیون یورو تعیین شده است.

  • بازگشت کوناته، نونز و بازیکنان به تناسب اندام – در اینجا، به پنج دلیل برای خوش بین بودن قبل از نیم فصل دوم لیورپول نگاه می کنیم.
  • سوفیان امرابات هافبک دیگری است که با انتقال به آنفیلد در ارتباط است – در اینجا، بنجامین حججی، کارشناس فوتبال مراکش به ما می گوید که چگونه می تواند در برنامه های کلوپ قرار بگیرد.

لستر، انگلستان - شنبه، 30 ژوئیه 2022: محمد صلاح بازیکن لیورپول در جریان بازی دوستانه اتحادیه اتحادیه فوتبال اتحادیه اروپا بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور، گل دوم را از روی یک ضربه پنالتی به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • در همین حال، ما جدیدترین تصاویر از Anfield Road End نشان می دهد که پیشرفت های زیادی در توسعه مجدد در طول جام جهانی انجام شده است
  • پیش از بازی پنجشنبه، مدیران اجرایی لیورپول و من سیتی به هواداران نامه نوشتند تا “به حذف رفتارهای غیرقابل قبول” و “ایجاد محیط مناسب برای مسابقات ما” کمک کنند.