انصاری فرد آبروی خود را بازیافت!(عکس)



سرویس خبر شماره: 1845043
1 اردیبهشت 1401 ساعت 23:41 |
26.5 هزار |

14نقطه نظر

بهترین پاسخ به اعتماد مجدد کیروش؛

شماره 10 تیم ملی ایران توانست در حضوری کوتاه مدت مقابل اروگوئه موثر ظاهر شود.

انصاری فرد آبروی خود را بازیافت!  (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم انصاریفرد از جمله بازیکنان دعوت شده به تیم ملی محسوب می شد و انتقاداتی هم از او وجود داشت، زیرا او سال خوبی را در سوپرلیگ یونان پشت سر نگذاشته بود و آمار پایینی داشت. امتیاز در این تیم که باعث شد به لیگ قبرس برود و با اومونیا قرارداد ببندد.

اما با وجود همه این بحث ها و غیبت این بازیکن در آخرین اردوی تیم ملی ایران، کارلوس کی روش تصمیم گرفت دوباره مهاجم شماره 10 خود را دعوت کند و حتی در دیدار با ایران او را به میدان بفرستد.’اروگوئه. تصمیمی که پاسخ مثبت داد و منجر به دستیابی به تنها هدف برتری ایران در این دیدار شد.

کریم انصاری فرد در دقیقه 68 بازی با اروگوئه وارد زمین شد و از اولین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا تا آخرین بازی این رقابت ها و همه چیز حدود 25 دقیقه (با احتساب وقت اضافه) در زمین ماند. بازی های تدارکاتی، چنین فرصتی برای او به وجود آمد که نتوانست در ترکیب تیم ایران قرار بگیرد، اما با حضور کی روش، شرایط دوباره با خواسته های او مطابقت کرد.

انصاری فرد که آخرین گل خود را در بازی افتتاحیه جام جهانی مقابل کامبوج به ثمر رساند و در نیمی از آن بازی مورد استفاده قرار گرفت، توانست در دیدار مقدماتی مقابل عراق نیز یک پاس گل بدهد اما از آن زمان دیگر خبری از این موضوع نشد. درخشش این بازیکن و او تا دیدار با اروگوئه فرصتی برای نشان دادن خود نداشت.

10 تیم ملی ایران در دقیقه 78 بازی مقابل اروگوئه پس از ایجاد یک بر دو با مهدی طارمی، حرکتی هوشمندانه بدون توپ از پشت محوطه جریمه به سمت چپ زمین انجام داد و پس از آن. او با دریافت پاس از سامان قدوس آن را از جلو مشخص کرد تا گل اروگوئه را ارسال کند و گل را به مهدی طارمی برساند.

کریم انصاری فرد که پیش از پیوستن به تیم ایران در اتریش، اولین گل خود را با اومونیا در لیگ قبرس به ثمر رساند، اکنون بازگشت درخشانی به تیم ملی دارد و با پاس گل پیروزی مقابل اروگوئه، امیدی دوباره به حضور در جام حذفی دارد. جهان 2022 است.



مجله اخبار فوتبال داخلی