انفجار بمب نقل و انتقالات لالیگا/ ستاره رئال مادرید راهی بارسلونا شد

این مطلب را نیز بخوانید: عجیب و باورنکردنی; این 10 ستاره بارسلونا برای فروش هستند/ کاتالان ها در آستانه سقوط هستند



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید تصمیم نهایی خود را برای پیوستن به بارسلونا در تابستان آینده گرفته است. قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در پایان این فصل به پایان می رسد و هنوز قرارداد جدیدی بین دو طرف امضا نشده است.

گفته می شود مدیران رئال برای این هافبک اسپانیایی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند اما او و سرمربی اش از این پیشنهاد ناراضی هستند و حتی آن را توهین آمیز می دانند. یکی از شروط اصلی آسنسیو برای امضای قرارداد جدید و ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو، تضمین حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید است اما این باشگاه حاضر نیست چنین تضمینی به این بازیکن بدهد. این موضوع باعث شده تا او هر چه بیشتر از رئال فاصله بگیرد و گزینه های دیگری را برای فصل آینده در دسترس خود قرار دهد که یکی از آنها پوشیدن پیراهن بارسلونا است.

این خبر خوبی برای رئال مادرید و هواداران این تیم نیست که در سال های اخیر خاطرات بسیار خوبی را با این بازیکن به ثبت رسانده اند اما با توجه به پیشنهادی که سران این باشگاه ارائه کرده اند، کاملا محتمل به نظر می رسد. این خبر همچنین حاکی از آن است که ورود آسنسیو به بارسا به معنای جدایی رافینیا از این باشگاه در تابستان پس از تنها یک فصل حضور در نیوکمپ خواهد بود.

ژرژ مندز مدیر برنامه های او رابطه بسیار خوبی با مسئولان بارسا دارد و به همین دلیل مشتری خود را به آنها پیشنهاد داد. حال سایت نقل و انتقالات مدعی شده که این بازیکن نیز تصمیم به پیوستن به بارسا دارد و می خواهد تابستان آینده به این باشگاه بپیوندد.