انگلیس زنان: در جام جهانی مجانی بازی نمی کنید!

این تصمیم درست چند روز قبل از اعزام تیم ملی بانوان انگلیس به استرالیا برای شرکت در جام جهانی 2023 گرفته شد. مذاکرات زیادی صورت گرفت و بازیکنان احساس کردند که مستحق دریافت پاداش اضافی علاوه بر پولی که فیفا به آنها می‌دهد، هستند. برای شرکت در مسابقات

این اولین باری است که بازیکنان در جام جهانی زنان به طور مستقیم پاداش می گیرند. قبل از ساختار جدید، تقسیم یا عدم توزیع پاداش های دریافتی بین بازیکنان بر عهده فدراسیون ها بود.

در پی فشار اتحادیه بازیکنان حرفه ای به فیفا، فدراسیون با پرداخت 30 هزار دلار به هر بازیکنی که در مرحله گروهی جام جهانی حاضر می شود موافقت کرد. این مبلغ با پیشرفت تیم ها به سطوح بالاتر افزایش می یابد و بازیکنان تیم قهرمان می توانند تا 270000 دلار به جیب بزنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که پاداش اضافی برای بازیکنان تیم ملی بانوان در جام جهانی 2023 در نظر نگرفته است.تیم بانوان انگلیس.

با این حال، تیم ملی فوتبال زنان انگلیس از فدراسیون فوتبال خود به دلیل بی تفاوتی اخیر ناراحت است. آنها هم مانند آمریکا و استرالیا انتظار دارند برای حضور در مسابقات کشوری مبلغی از فدراسیون خود دریافت کنند و برای قهرمانی در جام جهانی تلاش کنند.


سرویس خبر شماره: 1948271
12 جولای 1402 در 23:13 |
750 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تظاهرات مردمی در فدراسیون در آستانه شروع جام

اعضای تیم ملی فوتبال زنان انگلیس خواهان دریافت پول اضافی برای حضور در جام جهانی هستند.

انگلیس زنان: در جام جهانی مجانی بازی نمی کنید!

به گزارش دیلی میل، بازیکنان قهرمان یورو 2022 تیم ملی زنان انگلیس در این برهه حساس قصد نداشتند چنین اعتراضی داشته باشند، اما موضع فدراسیون به گونه ای بود که آنها را مجبور به واکنش کرد. فدراسیون فوتبال آلمان نیز از جمله فدراسیون هایی است که مانند انگلیس پاداش اضافی به بازیکنان خود پرداخت نخواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی