انگلیس 2-1 آلمان: سه شیرها قهرمان یورو 2022 زنان شدند

بازی دو تیم پس از 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید تا عزم قهرمان به وقت اضافه و احتمالا ضربات پنالتی کشیده شود. با نزدیک شدن به دقایق پایانی وقت اضافه اول، انگلیس موفق شد گل دوم خود را به ثمر برساند. این گل را کلویی کلی بازیکن منچسترسیتی در دقیقه 110 به ثمر رساند.

در دقیقه 62 الا تون بازیکن تیم ملی انگلیس که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود موفق شد دروازه آلمان را باز کند. او با یک شوت زیبا توپ را از بالای سر دروازه بان آلمان می گذراند تا سه شیرها بر حریف برتری پیدا کنند.

تیم ملی بانوان انگلیس موفق شد در فینال یورو 2022 بانوان آلمان را در وقت اضافه با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و قهرمان این رقابت ها شود.

اما ژرمن ها در دقیقه 79 بازی را به تساوی کشاندند. لینا ماگول، هافبک آلمانی بایرن مونیخ در عرض یک دقیقه با شوتی دروازه انگلیس را باز کرد.

به گزارش “ورش سه”، مسابقات یورو 2022 بانوان با برتری بانوان انگلیسی مقابل آلمان در ورزشگاه ومبلی به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1836169
آگوست 09, 1401 @ 11:18 ب.ظ |
3.9 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر


در دقایق پایانی تلاش ژرمن ها برای عقب نشینی بی نتیجه ماند تا در نهایت انگلیس این دیدار را که بیش از 87 هزار تماشاگر را گرد هم آورده بود، برد و جام قهرمانی را از آن خود کرد. دیدار تیم های ملی زنان انگلیس و آلمان در فینال یورو 2022 با 87 هزار و 192 تماشاگر، رکورد تعداد تماشاگر هر فینال در تاریخ رقابت های اروپایی مردان و زنان را شکست. این مسابقه همچنین رکورد بیشترین تعداد حضور در مسابقات یورو زنان در تاریخ را شکست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تیم ملی زنان انگلیس سومین حضور خود را در فینال یورو زنان انجام می داد و به دنبال کسب اولین جام خود در یک رقابت بزرگ بود. انگلیس در نیمه نهایی 4-0 سوئد را شکست داد و با روحیه بالا راهی فینال شد تا به مصاف یکی از قدرت های فوتبال زنان یعنی آلمان برود.