اوبامیانگ در جشن قهرمانی بارسا: فقط 9 دقیقه!


سرویس خبر شماره: 1937702
25 مه 1402 در 10:12 ب.ظ
2.4K |

0نقطه نظر

اما نکته جالب اینجاست که اوبامیانگ قبل از جدایی از بارسا و پیوستن به چلسی در ابتدای فصل، تنها 9 دقیقه برای این تیم بازی کرد. حضور 9 دقیقه ای او در بازی بارسا و رایو وایکانو که در 13 آگوست برگزار شد، رخ داد. ستاره گابنی پس از آن بازی برای بلوگرانا را کنار گذاشت و در ماه سپتامبر راهی لندن شد تا برای چلسی بازی کند.

1875782



مجله اخبار فوتبال خارجی

نام پیر امریک اوبامیانگ، ستاره این روزهای چلسی بر روی این پیراهن دیده می شد. اوبامیانگ در سپتامبر بارسلونا را ترک کرد و با قراردادی 12 میلیون یورویی به چلسی رفت.

1875781
پیراهن ویژه بارسلونا برای جشن قهرمانی؛ نام اوبامیانگ به عنوان بازیکن بارسا در این فصل روی پیراهن حک شده است

بلافاصله پس از پایان بازی، بازیکنان بارسلونا قصد داشتند جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه خانگی اسپانیول آغاز کنند که البته هواداران این تیم از اقدام بارسا عصبانی شدند و در اقدامی عجیب بر روی زمین افتادند. زمین برای مبارزه با بازیکنان بلوگرانا. سرانجام ماجرای برگزاری جشن در ورزشگاه اسپانیول با فرار بازیکنان بارسا به رختکن به پایان رسید.

1875779
1875780

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا در هفته سی و چهارم لالیگا و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شب گذشته موفق شد با پیروزی 4 بر 2 مقابل اسپانیول هموطن خود به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

نام پیر امریک اوبامیانگ، بازیکن چلسی به دلیل حضور 9 دقیقه‌ای در ترکیب بلوگرانا در این فصل، تنها در پیراهن جشن قهرمانی بارسا دیده می‌شود.

اوبامیانگ در جشن قهرمانی بارسا: فقط 9 دقیقه!

اما جشن قهرمانی بارسا در نقطه ای دیگر از شهر بارسلونا ادامه یافت. بازیکنان این تیم پیراهن مخصوص قهرمانی را پوشیدند که نام هر یک از بازیکنانی که در طول فصل برای بارسا بازی کرده بودند روی آن حک شده بود.