اوج رقابت در دیدار استقلال و سپاهان، سریع و تکنیکی!


سرویس خبر شماره: 2005021
8 مارس 1402 در 8:20 ق.ظ.
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بازیکنان استقلال و سپاهان در بازی امروز جدال جالبی خواهند داشت.

اوج رقابت در دیدار استقلال و سپاهان، سریع و تکنیکی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار استقلال و سپاهان جذابیت های زیادی خواهد داشت و علاوه بر حساسیت جدول مقدماتی، از نظر فنی نیز می تواند لحظات جالبی را رقم بزند.

تیم های هر دو تیم رقابت حساس و سختی خواهند داشت و 4 بازیکن مدعی تیم ملی رخ به مصاف یکدیگر می روند که صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در سمت آبی پوشان و میلاد زکی پور با رامین رضاییان در سمت دیگر قرار دارند. رشته.

میل هجومی هر چهار بازیکن باعث نفوذهای متعدد از جناحین می شود و به لطف توانایی های فردی این بازیکنان، دوئل های جذابی در سمت راست و چپ زمین شکل می گیرد.

در این دیدار کار وینگرهای استقلال سخت‌تر می‌شود، علاوه بر دو وینگری که سپاهان دارد، دو بازیکن در پست وینگر هم بازی می‌کنند و در فاز تهاجمی و دفاعی برتری عددی بیشتری دارند، ضمن اینکه حردانی و جلالی باید در فاز تهاجمی نیز بازی کند و در فاز دفاعی نیز حضور داشته باشد.

1995351

البته با توجه به حساسیت مسابقه به نظر می رسد استقلال از هر دو طرف حمله نخواهد کرد و یکی از بازیکنان نزدیک به خط دفاعی می ماند تا ساختار دفاعی این تیم به لطف 3 – شکل منظمی پیدا کند. دفاع از انسان

1995352

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی مدافعان کناری استقلال در این فصل در مجموع 2 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده اند، رامین رضاییان و میلاد زکی پور نیز 3 گل و 3 پاس گل به ثبت رسانده اند که البته همه سهم رامین رضاییان است!

مجله اخبار فوتبال داخلی