اوج نگرانی در کره: غیبت قطعی سون مقابل اروگوئه

تاتنهام در بیانیه خود نوشت: از این طریق تأیید می شود که سون هیونگ مین برای درمان شکستگی که در اطراف چشم چپ او رخ داده است تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش “ورش سه”، سون هیونگ مین در نیمه اول مسابقه تاتنهام و مارسی در جلو با چانسل امببا برخورد کرد و به زمین افتاد. این دیدار برای دقایقی متوقف شد و کادر پزشکی حاضر در زمین مراقب وضعیت ستاره کره ای بودند. الکسیس سانچز، بازیکن مارسی بالای سر سون ایستاد و با نگرانی نظاره گر روند درمان او بود. اما سون نتوانست بازی را ادامه دهد و در حالی که معاونان تاتنهام زیر بغل او را گرفته بودند، زمین را ترک کرد.


سرویس خبر شماره: 1851699
12 نوامبر 1401 ساعت 17:30
2.2 هزار |

1نقطه نظر

جام جهانی از دست رفت؟

در کره جنوبی، سون هیونگ مین اولین بازی کره در جام جهانی مقابل اروگوئه را از دست خواهد داد.

اوج نگرانی در کره: غیبت قطعی سون مقابل اروگوئه

ساعاتی پیش رسانه های کره ای نوشتند که حضور سون در جام جهانی بعید است و کادر فنی به دنبال بهترین گزینه برای جایگزینی او در بازی اول مقابل اروگوئه هستند. همچنین فدراسیون فوتبال کره اعلام کرد که پائولو بنتو (سرمربی) در نشست خبری خود به سوالات درباره سون پاسخ نخواهد داد. روز جمعه هفته آینده کره در آخرین بازی دوستانه قبل از جام جهانی به مصاف ایسلند می رود. همچنین شایعاتی وجود دارد که پزشکان تاتنهام معتقدند سون تا ژانویه از میادین دور خواهد بود و قطعا جام جهانی را از دست خواهد داد. حالا می توان گفت که سون قطعا اولین بازی کره در جام جهانی مقابل اروگوئه را از دست خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی