اوج گیری تیمی که هیچکس دوست ندارد هم تیمی اش باشد!


سرویس خبر شماره: 2048058
23 ژوئن 1403 ساعت 05:27
27000 |

23نقطه نظر

کره شمالی آماده حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 است

کره شمالی با قرار گرفتن در رده دوم گروه B توانست به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 راه یابد.

اوج گیری تیمی که هیچکس دوست ندارد هم تیمی اش باشد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از بازی های مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا در مرحله دوم، تیم ملی کره شمالی پس از سال 2010 دوباره موفق شد به مرحله مقدماتی صعود کند که این شانس را برای صعود مستقیم به جام جهانی می دهد.

آنها در شرایطی به این نقطه رسیدند که باید سوریه را مقابل ژاپن شکست می دادند و شاگردان کوپر نیز شکست بسیار سختی را در مبارزه با سامورایی ها تجربه کردند و با قبول از دست دادن 5 گل، کره شمالی به راحتی مقابل میانمار و این تیم پیش افتاد.

کره شمالی با 3 پیروزی و 3 شکست 2 بار مقابل میانمار و 1 بار مقابل سوریه به مرحله بعد صعود کرد و پس از سال ها غیبت دوباره به شرایط ایده آل بازگشت.

این تیم 9 امتیازی شد و 7 امتیاز بالاتر از سوریه قرار گرفت اما این نتایج نشان می دهد که در مرحله بعد مقابل غول های آسیایی کار سختی پیش رو خواهند داشت و احتمالاً در مشکل خواهند بود.

این صعود به 17 تیم دیگر اجازه می دهد تا در مرحله بعدی حضور داشته باشند تا با کره شمالی همگروه نشوند زیرا سفر به این کشور دشوار است و بدیهی است که مسابقات باید در کشور ثالث برگزار شود. در این دوره مقدماتی جام جهانی، این مشکل حتی باعث شد که دیدار آنها مقابل ژاپن با نتیجه 3-0 به سود سامورایی ها به پایان برسد که مطمئنا هرگز از ذهن تیم های رقیب دور نخواهد بود.

مجله اخبار فوتبال خارجی