اودینزه 1-2 اینتر؛ پیگیری های همشهری ادامه دارد

با شروع نیمه دوم ادین ژکو می توانست گل سوم اینتر را به ثمر برساند اما این بازیکن در بازی تک به تک سهل انگاری کرد و نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در دقیقه 39 خطای داخل محوطه جریمه روی ادین ژکو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. لائوتارو مارتینز پشت توپ ایستاده بود اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد اما بازیکن خوش شانس بود که ریباند دوباره به او برخورد کرد و او توانست دروازه اودینزه را باز کند تا نتیجه 2-0 شود.

در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد تا بازی با همان دو گل به سود شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان برسد.

اینتر شروع طوفانی داشت و توانست اولین گل خود را در دقیقه 12 به ثمر برساند. کرنر فدریکو دیمارکو با ضربه سر ایوان پریشیچ همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر که هفته گذشته مقابل بولونیا شکست سختی را متحمل شد و شانس خود را برای صعود به صدر جدول از دست داد، امشب در هفته سی و پنجم این سری میزبان اودینزه است که با نتیجه 2-1 به سود تیم به پایان رسید. دانش آموزان. سیمونه اینزاگی کارش را تمام کرد.

اینتر در یک بازی سخت 2-1 اودینزه را شکست داد.

در دقیقه 72 اودینزه موفق شد یکی از گل های خورده را بگیرد. ایگناسیو پوزتو از روی ضربه ایستگاهی ریباند گلزنی کرد و نتیجه را 2-1 کرد.

نراتزوری در ادامه بازی را به خوبی کنترل کردند تا بازی را با همان نتیجه 2-1 به پایان برسانند و شاگردان سیمونه اینزاگی همچنان به تعقیب تیم همشهری در جدول بالا ادامه داده و به قهرمانی امیدوارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822291 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 22:27 |
550 امتیاز خبر|

0نظرات