اودینزه 3-1 اینتر؛ بلا بر سر روم آمده است

اودینزه که دو هفته پیش 4-1 آ اس رم را شکست داد، امروز در خانه اینتر را 3-1 شکست داد و موقتاً در صدر جدول سری آ قرار گرفت.

اودینزه 3-1 اینتر؛  بلا بر سر روم آمده است

در دقیقه 74 بازی شوت جرارد دلوفئو ستاره اسپانیایی اودینزه از بیرون محوطه جریمه متاسفانه به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 62 بازی، اودینزه به گل دوم نزدیک شد اما هندانوویچ از بیرون محوطه جریمه شلیک کرد و لووریچ را با واکنشی خوب به کرنر فرستاد.

دو هفته پیش اودینزه رم را 4-1 شکست داد و با پیروزی پل گل امروز مقابل اینتر، موقتاً صدرنشین سری آ شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بازی با گلزنی اودینزه به دقیقه 88 رسید. بیژول با ضربه سر تماشایی از کرنر دلوفئو موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. پایانی نبود و میزبان در دقیقه 93 گل سوم را به ثمر رساند. ارسلان با ضربه سر از روی ارسال دلوفئو موفق به گلزنی شد و این پایان کار اینتر بود.

در دقیقه پنجم بازی، اینتر به گل رسید. نیکولو بارلا روی یک شوت موفق شد توپ را به زیبایی وارد دروازه اودینزه کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتر که هفته گذشته در سن سیرو با یک گل تورینو را شکست داد و در رده هفتم جدول سری آ قرار گرفت، امروز میهمان اودینزه بود. تیم شگفت انگیز این فصل سری آ که پس از 6 بازی با 13 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. اودینزه هفته گذشته نیز با نتیجه 1-3 مقابل ساسولو پیروز شد.


سرویس خبر شماره: 1844274
27 سپتامبر 1401 @ 4:55 ب.ظ
508

3نقطه نظر

با درخشش دلوفئو

اودینزه جلو رفت تا گل تساوی را به ثمر برساند و در دقیقه 22 به گل رسید. روی یک ضربه ایستگاهی و ارسال توپ از سمت راست، میلان اشکرینیار مدافع اینتر به اشتباه توپ را در تور نراتزوری قرار داد تا نتیجه 1-1 شود. در این صحنه خطای سمیر هاندانوویچ، دروازه بان اینتر نیز موثر بود. او می توانست از دروازه به بیرون برود، اما ایستاد و تماشای توپ به درون دروازه بود.

در دقیقه 54 ادین ژکو با دریبل دروازه بان اودینزه موفق به گلزنی شد اما کمک داور به درستی گل را آفساید اعلام کرد. ستاره بوسنیایی هنگام دریافت توپ در منطقه آفساید بود.

اینتر در دقیقه 31 می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه محکم باستونی را سیلوستری دروازه بان اودینزه در کرنر با واکنشی خوب دفع کرد. دو دقیقه بعد ضربه سر ادین ژکو به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.