اورتون 1-0 چلسی؛ با تشکر فراوان از کاپیتان لمپارد!

اواسط نیمه اول بود که گوردون از جناح راست دروازه چلسی به عمق رفت و در نهایت به سمت دروازه این تیم شلیک کرد اما ضربه او نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت و این موقعیت نیز از دست رفت.

اورتون نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی سریع به گل رسید. روی یک خطای عجولانه و بی دقتی سزار آسپلیکوئتا بود که ریچاردسون در سمت چپ محوطه جریمه تک به تک شد و توانست به ادوارد مندی برسد.


سرویس خبر شماره: 1822271 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 19:28 |
3,755 |

4نظرات

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی از روی یک ضربه ایستگاهی اولین گل خود را به ثمر برساند اما ضربه گوردون با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان فرانک لمپارد که به شدت به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند، روی خطای سزار آسپلیکوتا به گل رسیدند و سپس با درخشش جردن پیکفورد موفق شدند آن پیروزی مهم را حفظ کنند.

دقایقی بعد، این بار آنتونی رودیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت و این فرصت را داشت که دروازه اورتون را باز کند، اما ضربه او از فاصله نزدیک با واکنش دراماتیک پیکفورد همراه شد. در دقیقه 80 این بار چک روبن لوفتوس با یک حرکت انفرادی پیش افتاد اما دروازه بان انگلیسی اورتون باز هم درخشش داشت و ضربه زمینی این بازیکن را مهار کرد.

اورتون در یک بازی تماشایی در گودیسون پارک چلسی پارک را شکست داد.

در دقیقه 16 باز هم در شروع خوب جردن پیکفورد بود که اورتون یک فرصت عالی برای باز کردن دروازه چلسی توسط دمارا گری پیدا کرد اما این ضربه توسط ادوارد مندی مهار شد.

در دقیقه 50 اورتون به گل نزدیک شد و میکولنکو به گل دوم خود نزدیک شد اما ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت. در دقیقه 60 جردن پیکفورد نمایش طوفانی خود را آغاز کرد. ابتدا شوت زمینی میسون مونت در آستانه ورود به گوشه چپ دروازه توسط این مدافع انگلیسی مهار شد. با این حال، در ریباند، سزار آسپلیکوتا به گل تساوی نزدیک بود، اما پیکفورد همچنان مانع از گلزنی این بازیکن شد.

در دقیقه 42 ریچاردسون شانس خود را امتحان کرد تا در گوشه محوطه جریمه و از زاویه ای دشوار دروازه را باز کند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در وقت اضافه، پیکفور ضربه دیدنی متئو کواچیچ را مهار کرد تا اورتون با نتیجه 0-1 پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی