اوسلی: محل اقامت تیم ملی در وضعیت مطلوبی قرار دارد

وی درباره صحبت های ناشی از مشکلات اعزام تیم ملی بیان کرد: همه چیز ماه ها پیگیری شد و با توجه به پروتکل های تعریف، محل اقامت تیم ملی با توجه به هتل های اعلام شده از سوی فیفا و داشتن استانداردهای لازم مشخص شد. همکاران ما از بخش های مختلف از فدراسیون کردند و رئیس فدراسیون نیز روز پنجشنبه از اردو خواهد کرد. همه چیز در شرایط خوبی است. هر آنچه نیاز دارید فراهم شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالیم که به فضل الهی و با با درایت فدراسیون و هیئت رئیسه، مسائل مربوط به آماده سازی تیم ملی به بهترین شکل ممکن به دست آمده است. در آستانه این مهم هستیم، انشالله تیم ملی حضور موفقی خواهد داشت. امروز به رونمایی از پیراهن تیم ملی می پردازیم که برای اولین بار با برند ایرانی در جام جهانی حاضر می شود. امیدواریم تیم ما با نتایج درخشان مردم را خوشحال کند.

اصولی درباره انتخاب دستیار کی روش گفت: دستیاران توسط سرمربی معرفی می شوند، او آنها را معرفی کرد و پیگیری ها ادامه دارد. پیشنهاد آقای کی روش روی نشانگر آقاجانیان است. من هنوز نام دستیار خارجی جدید را نشنیده ام.


سرویس خبر شماره: 1852565
17 نوامبر 1401 ساعت 20:43 |
469

0نقطه نظر

احسان اصولی از آخرین وضعیت تیم ملی در دوازده روز مانده به جام جهانی می گوید.

اوسلی: محل اقامت تیم ملی در وضعیت مطلوبی قرار دارد