اولاند برای توپ طلا و دبست تمرین می کند

او در 35 بازی لیگ برتر موفق به زدن 36 گل و در لیگ قهرمانان اروپا 7 گل شد. به لطف این عملکرد قابل توجه، هالند رکوردهای بسیاری را شکست و جوایز بسیاری را به دست آورد.

اتحادیه نویسندگان فوتبال FWA که توسط اعضای خود بهترین بازیکن سال را انتخاب می کند، چند هفته پیش هلند را برنده جایزه 2023 خود اعلام کرد.

مهاجم نروژی سیتی که تابستان گذشته دورتموند را به مقصد لیگ برتر ترک کرد، در اولین فصل حضورش در منچستر فراتر از انتظارات بود.

مراسم اهدای جوایز بازیکنان منتخب امروز در لندن با حضور ستارگان سابق فوتبال برگزار شد که طی آن هالند جایزه بهترین بازیکن سال را دریافت کرد تا در آستانه مسابقات حساس آینده جایزه فردی دیگر را به مجموعه افتخارات خود اضافه کند و کم کم خود را برای بازی های بزرگتر آماده می کند. جوایزی مانند توپ طلایی و آغاز می شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی خود را برای دو فینال حساس در پایان فصل آماده می کند. این تیم پس از قهرمانی در لیگ برتر به دنبال قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برای تکمیل سه گانه خود است. بدون شک اولین امید شهروندان در راه رسیدن به این آرزوی بزرگ کسی نیست جز ارلینگ هالند. ستاره ای که امروز جایزه دیگری دریافت کرد.

جایزه انجمن نویسندگان فوتبال قدیمی ترین جایزه انفرادی در جهان فوتبال است که قدمت آن به 75 سال قبل می رسد. استنلی متیوز اولین بار در سال 1948 برنده این جایزه شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1939929
Jun 04, 1402 @ 11:05 PM
5.1 هزار |

2نقطه نظر

ستاره سیتی برنده قدیمی ترین جایزه انفرادی جهان شده است

ارلینگ هالند که چند هفته پیش از سوی انجمن نویسندگان فوتبال به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد، جایزه خود را دریافت کرد.

اولاند برای توپ طلا و دبست تمرین می کند