اولتیماتوم رونالدو به سرمربی معروف/ مرا به بایرن مونیخ یا چلسی بفرست!

کریستیانو رونالدو به مدیر برنامه های معروف سابق خود ژرژ مندز اولتیماتوم داده است که اگر منچستریونایتد را ترک کند باید به یکی از دو تیم چلسی یا بایرن مونیخ برود.

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی در ابتدای حضورش در این تیم از علاقه خود برای جذب رونالدو خبر داده بود که توماس توخل، سرمربی وقت آبی های لندن با این تصمیم مخالفت کرد. از سوی دیگر، اولیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ نیز در همان زمان اعلام کرد که قهرمان بوندسلیگا با تصمیمی مغایر با فلسفه باشگاه مخالف است.

روزنامه اسپانیایی ال موندو در گزارشی نوشت روابط حرفه ای این دو نفر زمانی با مشکل مواجه شد که مندز نتوانست به موفقیت مورد انتظار رونالدو دست یابد و برخی از تصمیمات رونالدو از جمله تصمیم وی برای جدایی از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس در سال 2018 را زیر سوال برد.

سرانجام کار به جایی رسید که رونالدو با جدایی از دوست سابق و مدیر برنامه های خود، به طور کلی حضور در فوتبال اروپا را متوقف کرد و دوست صمیمی اش ریکی رگوفه شرایطی را برای انتقال او به عربستان سعودی فراهم کرد. حالا رونالدو با قراردادی 177 میلیون یورویی برای النصر عربستان بازی می کند و راضی است که پردرآمدترین فوتبالیست جهان شده است.

مهمترین نکته این بود که رونالدو با ژرژ مندز که به عنوان یکی از ابر ایجنت های فوتبال جهان شناخته می شود و در طول دوران حرفه ای خود مدیر برنامه های کریستیانو بود، همکاری نکرد.

تماس هایی با بایرن مونیخ و چلسی برقرار شد، اما هیچ قراردادی امضا نشد و رونالدو در نهایت در مصاحبه ای جنجالی در نوامبر، روابط خود را با منچستریونایتد قطع کرد.

این مطلب را نیز بخوانید: کریستیانو رونالدو; نمادی از طمع انسان / عشق ابدی به شهرت و پول!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

همه چیز برای فوق ستاره پرتغالی در دومین دوره حضورش در منچستریونایتد خوب پیش نرفت و او تصمیم گرفت در تابستان 2022 به دوران حرفه ای خود در اولدترافورد پایان دهد و به تیمی بپیوندد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.