اولین آزادی استقلال قطعی شد

وی ادامه داد: این یک اتفاق فوتبالی است و عیبی ندارد. برای همه فوتبالیست ها این اتفاق می افتد. ترک یک باشگاه واقعا ناراحت کننده است، اما طبیعت فوتبال این است.

وی در این زمینه به خبرنگار ما گفت: با من صحبت کردند و من در لیست خروج هستم. گفتند عاج ها برگشته اند و به دلیل شرایط ترافیکی آمادگی ادامه همکاری را ندارند، همین. من هم پذیرفته ام و منتظر هستم تا باشگاه مراحل اداری خود را انجام دهد. من می خواهم خسارت و رضایت خود را دریافت کنم.

حضور سید محمد حسینی در استقلال به پیش فصل خلاصه شده و این مدافع باید به فکر تیم جدیدش باشد.

حسینی درباره حضورش در پیش فصل استقلال توضیح داد: یک ماه و نیم خوبی را با استقلال سپری کردم و هواداران تا امروز لطف کردند و پیام های محبت آمیز فرستادند. شرایط کار با آقای ساپینتو هم خوب بود و من چیزهای زیادی یاد گرفتم، اما گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که اگر شرایط خوب باشد، باید بری و برگردی.

وی در پایان گفت: هیچ تیمی با من صحبت نکرد و من خودم تمرکزم را دارم که خوشحال بروم و ضرر کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838798
آگوست 26, 1401 @ 2:52 PM
371

0نقطه نظر

حسینی: می خواهم از استقلال طلب خسارت کنم

این مدافع در خصوص اینکه الان تیم ها تعطیل هستند، گفت: من خودم می دانم الان همه تیم ها تعطیل هستند. همه چیز را در اختیار باشگاه گذاشتم. اگر به من قرض بدهند لیست را پر می کنم و نمی خواهم خودم بازیکن قرضی باشم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید محمد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار که پس از پایان قراردادش به استقلال رفت، با بازگشت یزدانی و مرادمند در لیست مازاد استقلال قرار گرفت.