اولین بازیکن پرسپولیس که قهرمانی استقلال را به فرهاد مجیدی تبریک گفت! / درویش باید مدیریت آجورلو را یاد بگیرد

وحید قلیچ نیز در گفتگو با خبرورزشی که در ادامه می خوانید:

اصلاً به این موضوع فکر نمی کردم، اما خیلی بد بازی کردیم. واقعا کجا پرسپولیس به جایی رسید که علی نعمتی باید هر هفته از دفاع بیاید و گل بزند. بقیه کجان؟ سرنوشت پرسپولیس برانکو چه شد؟ چرا این تیم قدرت ندارد؟ سپاهان بهتر از ما بود و شانس آوردیم که داور یک پنالتی به سود این تیم نگرفت وگرنه این فاصله بیشتر می شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ما حرفی برای گفتن نداریم. با توجه به سابقه پرسپولیسی بودنت، کمتر پیشکسوتی هست که این حرف را بزند؟

این سوال را باید از یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس بپرسید. بازی کردن با بازیکن جوان هم نیاز به جگر دارد. فرهاد مجیدی جسارت لازم را داشت و توانست با استفاده از بازیکنان جوان به آنچه می خواست برسد. متأسفانه در پرسپولیس چنین ریسک هایی را ندیدیم و جوان نبودیم یا نمی خواستیم داشته باشیم.

اخبار فوتبال داخلی –

اینکه استقلال اوایل فصل اسبش را برای قهرمانی زین کرده بود. او بهترین تفاضل و کمترین گل زده را دارد و هنوز در لیگ برتر شکست نخورده است. آیا چنین تیمی شایسته قهرمانی نیست؟

غیر متعارف فکر می کردی پرسپولیس به این شکل به سپاهان ببازد؟

این اتهامات نیز نادرست بود. همانطور که بازی فولاد و استقلال را دیدم و کیف کردم. جواد نکونام و شاگردانش با تمام وجود مقابل استقلال بازی کردند و تا آخرین لحظه دویدند، پس باید بیاییم و معاملات بی ربط انجام دهیم؟ نه، استقلال بازی مقابل فولاد را خیلی خوب شروع کرد و نیمه دوم هم عالی بود. این پسر حسین زاده مثل همیشه بزرگ و تاثیرگذار بود.

به هر حال یحیی گل محمدی در هر شرایطی تیم دارد و با هر رکوردی می تواند در این دایره باشد اما دیگر جایی در پرسپولیس ندارند. امیدوارم آقای فنایی و لک با خداحافظی ما را خوشحال کنند! کبوتر بس است و بهتر است دوستان جای خود را به افراد شایسته تری بدهند. باید به آقای درویش هم تبریک بگم!

شما هفته گذشته به ما گفتید که استقلال 90 درصد شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد. حالا چی فکر میکنی؟

شکست اتلتیکو مادرید رئال مادرید را دیده اید. پس از پایان بازی، دیگو سیمئونه در مورد شخصیت اصلی کارلو آنچلوتی صحبت کرد. اینکه این مربی بزرگ بازنده داشت و به تیم حریف تبریک گفت. الان هم باید واقعیت را بپذیریم.

وحید قلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس که در آن زمان بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس را تماشا می کرد به ما گفت: از دیدن بازی استقلال مقابل فولاد شوکه شدم!

آیا استقلال شایسته قهرمانی بود؟

او با چه چیزی راحت است؟

نه اون میدونه چی میگم! او پرسپولیس را محلی برای بازی دوستی و پست برای دوستانش کرد و حالا باید پاسخگو باشد. باید مدیریت را از مصطفی آجورلو بیاموزد. مدیرعامل استقلال اوایل مسئولیت قهرمانی را پذیرفت و به دنبال جذب نفرات از تیم های رقیب نبود اما رضا درویش… بهتر است دست از کار بکشد و برود. با این حال فکر نمی کنم کسی بتواند صندلی مدیریت پرسپولیس را از دست بدهد.

واقعیت چیست؟

اما شاید هواداران شما می گویند در این 5 سال اخیر از سوی هواداران استقلال انواع اتهامات را متحمل شده اند؟

آری قهرمانی حق استقلال بود. خدا وکیل انسان است، او باید راست بگوید و…

شوخی میکنی؟!

نگران واکنش پرسپولیسی ها نیستید؟

در مصاحبه قبلی شما از حسین زاده به عنوان پدیده فوتبال ایران یاد کردید. چرا پرسپولیس این همه جوانی ندارد؟

اولین بازیکن پرسپولیس که قهرمانی استقلال را به فرهاد مجیدی تبریک گفت!  / درویش باید مدیریت آجورلو را یاد بگیرد

آقای فنایی باید به این سوال هم پاسخ دهد که چرا شاگردش به جای گلوله کبوتر گرفت؟ متأسفانه این آقا آنقدر راحت مربی دروازه بان می کند که دلش می خواهد و حتی حاضر نیست با کسی مشورت کند یا انتقاد را بپذیرد.

100% بود. استقلال 3 بازی آینده را با تساوی و تبریک به فرهاد مجیدی و تیمش می برد.

چرا حامد لک به عنوان یک دروازه بان کهنه کار چنین گلی به سپاهان زد؟

هیچکس شک ندارد که من یک پرسپولیسی واقعی هستم. من با افتخار زندگی و جوانی ام را در این تیم گذاشتم و تیم محبوبم را دوست دارم اما اگر راستش را نگویم خیانت کردم.