اولین تصاویر از گابریل ژسوس در تمرین آرسنال (تصویر)

ژسوس پس از امضای قرارداد با آرسنال، وقت خود را تلف نکرد و امروز برای دیدار با هم تیمی های جدید خود به مجموعه تمرینی باشگاه، مجموعه Colney در لندن رفت. آرسنال که میکل آرتتا گفت با بحرانی در خط حمله روبروست، در هفته‌های اخیر تلاش کرده است تا عیسی را به لندن بیاورد.

زمانی که گابریل ژسوس به محوطه کولنی رسید، بازیکنان آرسنال به گرمی از او استقبال کردند و از او استقبال کردند.

ژسوس برزیلی با قراردادی یک ساله به ارزش 50 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و از فصل آینده برای توپچی ها بازی خواهد کرد.

پس از رسمی شدن قرارداد گابریل ژسوس، بازیکن سابق منچسترسیتی با آرسنال، اولین عکس های او در تمرینات تدارکاتی این تیم منتشر شده است.


سرویس خبر شماره: 1832057
13 جولای 1401 در 23:19
15.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

باشگاه آرسنال با انتشار عکس هایی از حضور عیسی در تمرین امروز آرسنال از ورود او استقبال کرد.

پس از امضای قرارداد ژسوس، میکل آرتتا از داشتن این مهاجم برزیلی خوشحال شد و گفت: “من شخصا گابریل را می شناسم و او را به خوبی می شناسم. باشگاه ما تلاش زیادی برای جذب بازیکن بزرگی مانند او انجام داده است. گابریل در لیگ برتر او بسیار موفق بوده است و هیچکس در لیگ برتر نیست که او را نشناسد. ما مدت زیادی است که گابریل را برای این پست تماشا می کنیم و در نهایت توانستیم به آنچه می خواستیم برسیم. من واقعاً از این بابت خوشحالم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرین امروز آرسنال در مجموعه تمرینی این باشگاه تمرینی ویژه بود چرا که گابریل ژسوس خریدار بزرگ این تیم برای اولین بار در تمرین آرسنال شرکت کرد و در کنار هم تیمی های جدیدش قرار گرفت.