اولین خرید بارسلونا در سال بعد قطعی شد


سرویس خبر شماره: 1839198
اوت 28, 1401 @ 5:50 بعد از ظهر
9.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قرارداد اینیگو مارتینز با بیلبائو در تابستان آینده به پایان می رسد، بنابراین او می تواند از فصل زمستان با هر باشگاهی مذاکره کند. این بازیکن مطمئنا قراردادش را با بیلبائو تمدید نخواهد کرد و با توجه به انتقالش در تابستان 2023 با بارسلونا قرارداد خواهد بست و به گفته مدیران باشگاه کاتالانی در این باره به اینیگو مارتینز قول داده اند و او اینطور نبوده است. قصد دارد با باشگاه دیگری وارد مذاکره شود.

اینیگو مارتینز، مدافع اسپانیایی اتلتیک بیلبائو، آماده است تا یک سال دیگر برای پیوستن به بارسلونا و انتقال به نیوکمپ در سال 2023 صبر کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینیگو مارتینز، مدافع 31 ساله و باتجربه بیلبائو در ابتدای فصل تابستان به بارسلونا علاقه مند شد و حتی مذاکراتی نیز بین طرفین انجام شد اما توافقی حاصل نشد. در پایان. مجله اسپورت در گزارشی مدعی شد که سران بارسلونا پیشنهادی به ارزش 15 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون پاداش اضافی برای خرید اینیگو مارتینز در فصل تابستان به بیلبائو ارائه کردند، اما این رقم از سوی باشگاه باسکی رد شد و این موضوع برای بارسا تا پایان سال جاری است. ژانویه، سال آینده تعطیل است.

مارتینز در ادامه فصل تمام تمرکز خود را روی درخشش با تیم بیلبائو خواهد گذاشت و این مدافع اسپانیایی تلاش می کند تا در لیست نهایی تیم ملی اسپانیا و لوئیس انریکه برای جام جهانی 2022 قطر قرار بگیرد. در آینده انتقال به بارسلونا در انتظار اوست و اینیگو مارتینز از ابتدای فصل آینده در نیوکمپ بازی خواهد کرد. جرارد پیکه ممکن است در پایان فصل آینده بارسا را ​​ترک کند و اینیگو مارتینز به عنوان جانشین به این باشگاه خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی