اولین خرید زمستانی لیگ برتر ایران لو رفت


سرویس خبر شماره: 1985133
15 دسامبر 1402 در 11:32 ب.ظ.
26.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

پایان مصدومیت ذوب آهن

محمد ربیعی مدعی است ذوب آهن باید در نیم فصل با جذب بازیکنان داخلی و خارجی تقویت شود و محمدرضا حسینی به این ترکیب اضافه شود.

اولین خرید زمستانی لیگ برتر ایران لو رفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران استان اصفهان در بازی های آسیایی هانگژو در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: دعوت مدیرکل محترم ذوب آهن. اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و دوستانی که چندین بار آمده بودند خداحافظی کردند و تماس گرفتند. به نیم ساعت پایانی مراسم رسیدم و خیلی خوشحالم که استان اصفهان هم برای کشور مملو از مردمی است که برای کشور افتخار و خوشحالی می کنند. امیدوارم سال به سال بر تعداد مدال ها و افتخارات این استان افزوده شود.

او درباره شرایط تیمش گفت: با ذوب آهن تا حدودی پروژه را جلو بردیم. در حال حاضر هدف ما این است که با همان آرمان هایی که در ذهن دارم، مسابقه به مسابقه نزدیک شویم.

او درباره اسامی بازیکنان جدید اطراف ذوب آهن صحبت کرد: صرف نظر از این امر اجتناب ناپذیر است که در نیم فصل روی نقاط ضعف خود کار کنیم. با توجه به اینکه دو بازیکن بسیار ارزشمند را از دست دادیم باید تیم را تقویت کرد. تیم باید مثل همیشه دوباره تقویت می شد اما الان متاسفانه در نیم فصل دو بازیکن را از دست دادیم و بحث تقویت در نیم فصل خیلی مهم است.

او درباره محمدرضا حسینی گفت: حسینی در ابتدای فصل در تمرینات حضور داشت و مصدوم شد. دوران نقاهت او به پایان رسیده و اکنون در حال تمرین هستند تا ببینند وضعیتشان چگونه خواهد بود. انشاالله بتواند به فرم ایده آل برسد تا در نیم فصل در خدمت او باشیم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایرانی جذب می کنند یا خارجی؟: فکر می کنم هر دو. ما باید هم در داخل و هم در خارج جذب کنیم. مهمتر از همه، ما باید خودمان را در پشت بسته تقویت کنیم. چون مشکلی با فاصله از سقف نداریم. تامین هزینه ها مهم است که انشالله هیات مدیره محترم و مدیریت محترم باشگاه انجام خواهند داد.

سرمربی ذوب ادامه داد: با شروع جام ملت های آسیا، تعطیلات طولانی خواهد بود و قصد داریم یک اردوی برون مرزی برگزار کنیم.

او از بازی با تیر صحبت کرد: پیکان تیم بسیار خوبی، جوان و متحد است. تغییراتی صورت گرفته که قطعا انگیزه این تیم را بیشتر می کند. شما باید هم از نظر روحی و هم از نظر فنی در فرم خوبی باشید. البته به نظر من بازی بسیار سختی است و به بچه ها هم هشدار دادم که نهایت دقت، تمرکز و قدرت را برای این بازی به کار ببرند.

مجله اخبار فوتبال داخلی