اولین دربی در بانک شهر رقم خورد!

ابتدا قرار بود در این مراسم مدیران عامل استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشند اما بعداً گفته شد محمد محمدی معاون اجرایی پرسپولیس که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد و پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این مراسم حضور داشتند. قرار است جوایزی را به هواداران اهدا کند به این مراسم بیایید و جوایز در نظر گرفته شده را به هواداران تقدیم کنید.

هوادارانی که به قول معاون اجرایی و توسعه بانک شهر عشق خود را به تیم محبوبشان در عمل ثابت کرده اند و شایسته قدردانی هستند.
به این ترتیب این تعداد هوادار در سه ماه گذشته بیشترین پول نقد را در کارت هواداران خود داشتند و بانک شهر طبق وعده خود به 30 نفر از آنها (15 نفر از پرسپولیس، 15 نفر از استقلالی ها) جوایز یادبود اهدا کرد. .

مظلومی نیز با خوشحالی درباره پرونده استراماچونی گفت:از صبح درگیر پرداخت این بدهی هستیم و کار تقریباً با کمک دوستان بانک شهر انجام شده است.»

حضور 30 ​​نفر از هواداران متعصب دو تیم تهرانی به همراه نمایندگان و خبرنگاران ورزشی، فضای بسیار ورزشی را به سالن کنفرانس بانک شهر بخشیده بود تا جایی که حتی برخی از کارمندان بانک نیز تحت تأثیر این فضای ورزشی قرار گرفتند. چند روز مانده به صدمین سالگرد تهران، هوا بسیار گرم بود.

محمد محمدی هم دست خالی نبود و به عنوان مجری این بازی 30 بلیت با خود آورد و تقدیم هواداران کرد.


سرویس خبر شماره: 1922288
01 مه 1402 در 00:23
3.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با حضور هواداران متعصب و فعال

در ادامه محمد محمدی که قبل از مظلومی به سالن رسیده بود در جایگاه حاضر شد و از حمایت بانک شهر تشکر کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساختمان مرکزی بانک شهر در میدان فردوسی روز گذشته میزبان مراسمی بود که تا حدودی با جلسات برگزار شده در بانک ها متفاوت بود.

به گفته مدیران بانک شهر، این مراسم با دعوت از پیشکسوتان و بازیکنان و لیدرهای دو تیم هر سه ماه یکبار به صورت گسترده برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پرویز مظلومی مهاجم اسبق باشگاه استقلال با عذرخواهی بابت تاخیر پیش آمده تلاش کرد تا حد امکان از مدیران بانک شهر تشکر کند.“من را در پشت صحنه درگیر نکن.”

در این مراسم دکتر کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بانک شهر از روی سن امتیاز خبرکرد و در خصوص تعهد این بانک به عنوان حامی مالی تیم های استقلال و پرسپولیس صحبت کرد و حتی سیروس دین محمدی نیز سخنان خود را پایان داد. در مورد علاقه زیادی که مردم از سراسر کشور به آنها دارند.

در حالی که هواداران از او می خواستند نتیجه دربی را پیش بینی کند، او به سادگی با اعلام اینکه امیدوار است پرسپولیس برنده شود، جای خود را به پرویز مظلومی داد.

بانک شهر در آستانه بازی شهرورد از بهترین هواداران استقلال و پرسپولیس تشکر کرد.

اولین دربی در بانک شهر رقم خورد!

در ادامه این برنامه هوادارانی که به سالن کنگره بانک شهر آمده بودند بسته هایی حاوی ست لباس هر دو تیم و همچنین کارت هدیه و عطر هواداران استقلال را از این تیم دریافت کردند. .

صحبت های او با واکنش هواداران حاضر در سالن همراه شد و سالن برای لحظاتی به ورزشگاه تبدیل شد.