اولین دیدار کی روش با حضور همه بازیکنان (عکس)


سرویس خبر شماره: 1844649
29 سپتامبر 1401 ساعت 20:10
20.2K |

11نقطه نظر

ذهن خود را برای جام جهانی آماده کنید.

سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از اضافه شدن تمامی بازیکنان لژیونر، جلسه ای با آنها در وین برگزار کرد.

اولین دیدار کی روش با حضور همه بازیکنان (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از برگزاری اردوی سه تا چهار روزه تیم ملی در تهران که با حضور ملی پوشان و سپس مصدومیت تعدادی از آنها به پایان رسید، اعضای تیم راهی اتریش شدند تا به تدریج تیم را برای دو بازی آماده کنند. مقابل اروگوئه با اضافه شدن لژیونرها و سنگال هم نگاه خاصی به بازی با ایران دارند.
پس از چند روز حضور در وین، سرانجام شب گذشته تمامی بازیکنان تیم ملی به محل کمپ رسیدند، بنابراین پس از ورود همه آنها و تکمیل تیمش، کارلوس کی روش جلسه ای صمیمانه برگزار کرد تا تیمش را از نظر روحی و روانی بالا ببرد.

همانطور که سایت فدراسیون فوتبال درباره این دیدار نوشت، سرمربی تیم ملی در این دیدار بر اهمیت جام جهانی و لزوم اتحاد، همدلی و همبستگی تاکید کرد. کی روش از شاگردان آینده نگرش خواست تا ذهن و بدن خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنند.
تیم ملی فوتبال روز جمعه 1 اکتبر ساعت 17:30 به وقت محلی (19 به وقت تهران) به مصاف تیم اروگوئه می رود و روز سه شنبه 14 مهرماه نیز تیم ملی ساعت 16:30 به وقت محلی (به وقت محلی) به میدان می رود. ساعت 18:00 به وقت محلی). به وقت تهران) با از سنگال. اعضای تیم هفتم مهرماه برای آماده شدن برای مسابقات لیگ برتر که در هفته هفتم در روزهای نهم و دهم مهرماه برگزار می شود، به تهران بازمی گردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی