اولین واکنش تاج به تغییر سرمربی تیم ملی/ نباید قبول کرد که استقلال و پرسپولیس از آسیا خارج شوند.

رئیس فدراسیون درباره استعفای دبیرکل و سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اطلاعی ندارم. من نه استعفای دیده ام و نه سخنانی شنیده ام. حالا ما از اتاق خارج شده ایم و طبیعی است که باید به این مسائل فکر کنیم و با هیئت مدیره بررسی کنیم و ببینیم بهترین تصمیم چیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

خبرنگاری درباره احتمال تغییر کادر فنی تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید تاج پرسید. تاج گفت: در مورد کادر فنی تیم ملی صحبت نمی کنم.

وی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و به سمت تعامل، تفاهم و برنامه ریزی حرکت کنیم. برداشت من از کنفدراسیون آسیا و رقبای ما این است که اگر در حال حاضر همه دست به دست هم بدهیم، چند بر صفر از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم و قطعا باید به جلو حرکت کنیم. ما ایران با شجاعت و وسعت هستیم و در فوتبال آسیا اول هستیم.

وی در گفت و گوی تلویزیونی خود از برنامه بهبود شرایط فدراسیون فوتبال صحبت کرد و گفت: هیچ اختلافی با هیئت مدیره نداریم. اسم همه رو خودم گذاشتم ما فقط به دنبال تعامل، تفاهم و همکاری هستیم.

وی همچنین در پاسخ به احتمال حضور علی خطیر در فدراسیون به عنوان دبیرکل اعلام کرد: اطلاعی ندارم. منم اینطوری حرف نمیزنم پاسخ من به سادگی “نه” است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه خود برای استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران گفت: موضوع مهمی است. 9 داور زن و مرد نخبه داریم که همه آنها حذف شده اند. ما فقط آقای فغانی را داریم. فغانی می تواند بدون کمک داور در مسابقات شرکت کند.

در پایان این رقابت انتخاباتی مهدی تاج با اکثریت آرا به عنوان سرپرست جدید فدراسیون انتخاب شد. در مجمع فدراسیون فوتبال 80 نفر واجد شرایط رای دادن بودند که مهدی تاج با 51 رای، میرشاد مجدی با 25 رای و عزیزمحمدی 4 رای به دست آوردند.

آیا فدراسیون پنج ستاره خودش را تکرار خواهد کرد؟ رئیس جدید فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: در گذشته بود. باید تلاش کنیم. ما در فوتبال ساحلی دوم جهان بودیم، اما اکنون هفدهم و هجدهم هستیم. فوتسال هم همینطور. برای جوانان هم باید تلاش کرد. بحث وضعیت نیز مطرح است.

مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد که رقابت ها برای ریاست با مهدی تاج، میرشاد مجدی و عزیزالله محمدی برگزار شد.

تاج در مورد اینکه آیا پرونده قضایی دارد یا خیر، تصریح کرد: نمی دانم.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال تاکید کرد: موضوع صدور مجوز حرفه ای و تعلیق آن برای ما مهم است که یک سال دیگر تمدید شده است. نباید قبول کنیم که استقلال و پرسپولیس خارج از آسیا هستند. این برای ما خوب نیست، مخصوصاً که مجوز حرفه ای را از ما گرفتند و باید توسط دیگران حسابرسی شویم.

تاج همچنین حاضر به صحبت درباره استعفای حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال و انتخاب جانشین وی نشد.

مهدی تاج پس از انتخابات در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از اعضای مجمع تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و رای خوبی دادند. با این حال، مواردی پیش از این اتفاق افتاده است که نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم.

وی همچنین در پاسخ به اینکه میرشاد مجدی گفته است برای انتخاب سرمربی جدید – به عنوان عضوی از هیئت مدیره – قرارداد نمی بندد، گفت: الان صحبتی ندارم.

وی گفت: تیم ملی شرایط خوبی را پیش رو خواهد داشت. تیم ملی بسیار قدرتمندی خواهیم داشت.