اولین واکنش ستاره بایرن پس از اخراج از تیم ملی

خیلی ها منتظر واکنش توماس مولر به این تصمیم سرمربی بودند. او خیلی آرام و حرفه ای به موضوع نگاه کرد و در اینستاگرامش نوشت: ما برای همدیگر احترام زیادی قائل هستیم و به روابط خوب خود ادامه خواهیم داد، باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی می افتد.

1832079

فلیک در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرد که نام توماس مولر خط خورده است، اما همانطور که خود مربی نیز اشاره کرد، این بدان معنا نیست که ستاره باتجربه بایرن در جام ملت های 2024 غایب باشد.

مولر یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان فوتبال آلمان است که در چهار جام جهانی (از سال 2010) و سه جام ملت‌های اروپا (از سال 2012) حضور داشته است. این بازیکن 33 ساله توانایی بازی در پست های مختلف در فاز هجومی را دارد اما هانسی فلیک او را ترجیح می دهد و اخیرا اعلام کرده که او را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد.

1832078

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان قصد دارد در اولین بازی فیفا پس از جام جهانی 2022 به چهره های جدید و جوان فرصت خودنمایی بدهد توماس مولر یکی از ستاره های معروفی است که قربانی این تفکر سرمربی تیم ملی شد.


سرویس خبر شماره: 1895660
23 مارس 1401 در 01:46
1.6 هزار |

0نقطه نظر

وی غیبت خود در تیم ملی را به فال نیک گرفت و افزود: ما اکنون در مرحله تعیین کننده ای در فوتبال باشگاهی هستیم. ما (بایرن مونیخ) در سه حوزه مختلف رقابت می کنیم. این کار را انجام داد. عطش من برای این جام بی پایان است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

توماس مولر، ستاره کهنه کار باشگاه بایرن تاکید کرد که پس از بازنشستگی از تیم ملی، رابطه خوبی با هانسی فلیک دارد.

اولین واکنش ستاره بایرن پس از اخراج از تیم ملی