اولین واکنش میشل آرتتا به تمدید قرارداد با آرسنال

آرتتا گفت: “این منجر به اتحادی شد که اکنون در اطراف باشگاه و با هواداران خود داریم و سپس موفقیت در زمین مشخص خواهد شد. ما توانستیم دو جام را در دو فصل و نیم به دست آوریم. همه ما طرفدار موفقیت هستیم.” ما این کار را کردیم، اما پایگاه هایی برای من وجود داشت که هنوز در حال ساختن آن ها هستیم.”

میشل آرتتا پس از تمدید قرارداد با آرسنال گفت: “هدف اصلی من تعریف و تلقین ارزش‌ها و احترام به این بود که چگونه همه باید نماینده باشگاه فوتبال باشند و چگونه همه می‌خواهند از باشگاه فوتبال دفاع کنند.” آن را به هواداران خود منتقل کنیم دومین چیز این است که هویت مشخصی داشته باشیم، چگونه بازی می کنیم، چه تیمی می خواهیم باشیم و چگونه این کار را انجام خواهیم داد، فکر می کنم اکنون همه چیز مشخص است “همه تعریف شده اند.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقایقی پیش به صورت رسمی اعلام شد که میشل آرتتا قرارداد خود را با آرسنال تا سال 2025 تمدید کرده است. توپچی ها در این فصل روزهای خوبی را با سرمربیگری این مربی اسپانیایی پشت سر گذاشتند و در حال حاضر در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند. این مشکل به آرسنال فرصت خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چهار هفته مانده به پایان مسابقات داد.


سرویس خبر شماره: 1822959 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 16:21 |
5,399 امتیاز خبر|

3نظرات

میشل آرتتا، سرمربی آرسنال امروز قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2025 تمدید کرد.

آرسنال در یک بازی مهم روز یکشنبه به مصاف لیدز یونایتد می رود و پیروزی در این بازی حساس می تواند شاگردان میشل آرتتا را یک قدم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی