اولین گل ملی مدافع ایرانی با پیراهن آذربایجان

تیم ملی آذربایجان عصر پنجشنبه از ساعت 22:15 در یکی از دیدارهای هفته پنجم گروه سوم لیگ ملت های C اروپا به مصاف اسلواکی در ورزشگاه سیتی آرنا ترناوا رفت.

در دقیقه 5 وقت اضافه توپ ارسالی از سمت چپ زمین توسط الکسی ایسف توسط حجت حقرودی در مقابل دروازه اسلواکی با ضربه برگشتی به گل تبدیل شد تا آذربایجان در این بازی پیش بیفتد.


سرویس خبر شماره: 1844925
01 مهر 1401 ساعت 08:13 |
4.3K |

0نقطه نظر

گل 3 امتیازی حقوردی در لیگ ملت های اروپا؛

حقوردی که تابستان امسال از آذربایجان به ایران بازگشت و با تراکتورسازی قرارداد امضا کرد، پس از دعوت مجدد به تیم ملی آذربایجان در ترکیب تیمش عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز مهم تیمش مقابل اسلواکی را به ارمغان بیاورد.

تیم ملی آذربایجان که در دقیقه 3+90 دروازه خود مقابل اسلواکی را باز دید و برتری خود را از دست داد و نزدیک به تساوی بود، در آخرین ثانیه های بازی با گل مدافع ایرانی خود پیش افتاد.

این مدافع ایرانی الاصل که 13 بار برای تیم ملی آذربایجان به میدان رفته است، در چهاردهمین بازی خود با پیراهن این کشور مقابل اسلواکی یک گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رساند.

تیم ملی آذربایجان با گل مدافع ایرانی خود مقابل اسلواکی به پیروزی رسید.

اولین گل ملی مدافع ایرانی با پیراهن آذربایجان

آذربایجان عصر یکشنبه هفته آینده در دیدار نهایی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا باید به مصاف تیم پیشتاز قزاقستان برود و حقوردی نیز در این دیدار تیمش را همراهی می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حجت حقوردی که پس از حضور در تیم سومقایت، ابتدا در خرداد ماه سال گذشته به تیم ملی آذربایجان دعوت شد و یک سال گذشته پیراهن تیم ملی این کشور را در مسابقات بین المللی بر تن کرد. نیم. ، موفق شد اولین گل خود را در یک بازی مهم به ثمر برساند.

تیم ملی آذربایجان که پیش از این تنها یک برد کسب کرده بود با گل حقوردی 7 امتیازی شد و مقابل اسلواکی به برتری 2 بر یک دست یافت و با یک امتیاز بیشتر از این تیم در رده دوم گروه C لیگ ملت های اروپا قرار گرفت. سه میز.