اولی هوینز; با مانع اصلی جدایی لووا آشنا شوید


سرویس خبر شماره: 1833353
22 تیر 1401 ساعت 12:03 |
780

0نقطه نظر

چرا رفتن این ستاره لهستانی افتخاری برای بایرن است؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تردیدها در بایرن پابرجاست و مردی که حرف اول و آخر را در این باشگاه می زند معتقد است که لواندوفسکی باید به حضورش در این تیم ادامه دهد.
اولی هوینس از پینی زهاوی متنفر بود. او از مردی متنفر است که به دنبال پذیرش انتقال بازیکنان برای مبالغ هنگفت است. رئیس بایرن این مدیر برنامه را “مرد حریص” می نامد و این شاید بهترین جمله در مورد مدیر برنامه لوا باشد.
هوینس هر کاری که لازم باشد برای بایرن مونیخ انجام خواهد داد. اما شرایطی که در مورد لوا به وجود آمده در واقع بیشتر از فروش یک بازیکن است. برای Hoyness به بازی غرور و عزت تبدیل شد. او این شانس را دارد که بینی زهاوی را به خاک بمالد و می خواهد از این فرصت نهایت استفاده را ببرد. حتی اگر هزینه اقدامات غیر منطقی باشد.
همه از روند طولانی ترک این بازیکن لهستانی خسته شده اند. روزنامه آلمانی بیلد گزارش داد که اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ، مهمترین چهره های باشگاه، موقعیت خود را کوتاه کرده و آماده فروش لوا هستند. آنها به خوبی می دانند که این کارها در مسیر درستی پیش نمی رود و نمی توان این بازیکن را متقاعد کرد که نظرش را تغییر دهد.
تیم با واقعیت باخت لو کنار آمده است و ناگلزمن گزینه های دیگری در خط حمله برای فصل آینده دارد، اما اولی هوینس همچنان خودخواه است. رئیس افتخاری باشگاه بایرن به طور رسمی مدیریت این باشگاه را برعهده ندارد اما به صورت غیر رسمی همه چیز را زیر نظر دارد و تنها مخالف جدایی این بازیکن است.
او در صحبت با RTL درباره این وضعیت گفت: “من کسی را در بایرن نمی شناسم که با جدایی روبرت موافق باشد. او تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد.” بایرن کسی را برای جایگزینی او پیدا نکرد، بنابراین موقعیت ما واضح است.”

اولی هونس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن، جدی ترین مانع جدایی روبرت لواندوفسکی است.


این اولین بار نیست که هوینس به لواندوفسکی یادآوری می کند که سرنوشت او در دستان چه کسی است. او سال ها انتقاد می کرد که این بازیکن می خواهد به رئال مادرید بپیوندد و پینی زهاوی به دنبال جدایی او است.
هوینس در این باره گفت: «رابرت در تابستان 2018 کنار من نشسته بود و گفت: آقای هینس باید با زهوی صحبت کنید. پنجره نقل و انتقالات بسته شد تا درخواست بازیکن نادیده گرفته شود.
گذشته هوینز چندان هم صاف و صریح نیست. او در سال 2014 درگیر یک پرونده فرار مالیاتی شد و به دادگاه معرفی شد. ابتدا گفته می شد مبلغ مورد انتظار 3.5 میلیون یورو است اما در نهایت دادستان این مبلغ را بیش از 27 میلیون یورو تشخیص داد.
هوینس شخصاً این تخلف را گزارش کرده بود، اما پس از آن اتفاق افتاد که برخی رسانه ها آن را کشف کردند. رئیس وقت باشگاه بایرن بابت این اقدامات عذرخواهی کرد و لیستی از مبالغی را که به امور خیریه اهدا کرده بود منتشر کرد.
وکلای او می خواستند تصمیم دادگاه را به نفع او یا با حکم تعلیقی اعلام کنند. دادستانی 5.5 سال زندان خواست اما این مدیر آلمانی و نمایندگانش در نهایت به 3.5 سال زندان محکوم شدند.
او در مجموع 270 روز را پشت میله های زندان گذراند و در گفتگو با مجله 51 گفت: “مثل یک نوزاد در سلولم گریه می کردم. تا آخرین روز زندگی ام از کاری که کردم پشیمانم. “من مستحق بدترین نقدها بودم. “
او پس از آزادی تصمیم گرفت به بایرن مونیخ بازگردد. او در نوامبر 2016 توانست 97 درصد آرا را به دست آورد، اما نامزد دیگری مطرح نشد. با این حال، باید به خاطر داشت که این هوینز بود که بایرن را به یک برند جهانی تبدیل کرد.
زمانی که او در سال 1979 به تیم مدیریتی بایرن پیوست، باشگاه بدهی زیادی داشت و 12 کارمند داشت. 40 سال بعد، او 1000 کارمند داشت و درآمد سالانه چند صد میلیون یورویی برای آنها به ارمغان آورد. او به چند نفر از هم تیمی هایش کمک کرد و حتی در مشکلات به رقبای لیگ کمک کرد.
او در نوامبر 2019 بایرن را ترک کرد. با این حال، نظرات او همچنان برای این باشگاه بسیار مهم است و روبرت لواندوفسکی به خوبی از آن آگاه است.
شاید اگر غرور اولی هونس نبود، لوا همین الان با بارسلونا تمرین می کرد.
منبع: Sportowe Fakty



مجله اخبار فوتبال خارجی