اوه، فقط ده ها میلیون پوند است …

دیدن پیشنهادی 60 میلیون پوندی – شصت میلیون پوندی بسیار جالب است!! – از سوی برخی به عنوان تمسخر آمیز و خنده دار توصیف شده است. البته برایتون حق دارد هر ارزشی را که می‌خواهد روی او بگذارد، مخصوصاً در این شرایط، اما فکر می‌کنم مردم در مورد هزینه‌های انتقال کمی عقل خود را از دست داده‌اند. گاهی اوقات فوتبال کمی بیشتر شبیه انحصار است، روشی که پول دور ریخته می شود، اما شاید لازم باشد کمی عقب نشینی کنیم و خارج از حباب پنجره نقل و انتقالات به این موضوع فکر کنیم.

تقریباً پایان ژانویه است، توانایی آنها برای یافتن جایگزینی محدود به زمان است، ناگفته نماند که او در این فصل یکی از اعضای اصلی تیم آنها بوده است. آنها در حال حاضر در جایگاه ششم قرار دارند، بنابراین می توانم کاملاً عدم تمایل آنها به فروش را درک کنم. وضعیت با این واقعیت پیچیده‌تر شد که کایسدو اخیراً ایجنت خود را تغییر داده است و بیانیه اینستاگرام او که از باشگاه می‌خواهد او را رها کند، مانند یک تاکتیک بسیار بی‌پرده به نظر می‌رسد. اگر شما در برایتون مسئول هستید، این چیزی است که شما را پشتیبان می‌کند، نه اینکه تمایل بیشتری به انجام معامله داشته باشید.

واضح است که باشگاه بسیار مشتاق است تا قبل از بسته شدن پنجره به تیم اضافه شود، و دیدن این گزارش در مورد اینکه چگونه سر و صدا کردن روی کایسهدو بر توانایی ما برای جذب دکلان رایس در تابستان تأثیر نمی گذارد، بسیار جالب است. فقط این است که در حال حاضر ساعت در حال حرکت است، و ما در یک موقعیت دشوار و نامرتب گرفتار شده‌ایم که می‌تواند ما را بدون هیچ‌کس رها کند، اگر آنطور که می‌خواهیم پیش نرود.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا بازار اینگونه است، و در حالی که برخی از باشگاه‌ها بیش از سایرین مقصر هستند، در نهایت این نتیجه این است که لیگ برتر غنی‌ترین لیگ روی کره زمین است، مملو از پول نقد تلویزیونی. اگر Moises Caicedo او را از بوندسلیگا یا لیگ 1 بخرید چه قیمتی داشت؟ مطمئناً درصد بسیار کمتری از 60 میلیون پوند، مطمئناً – اما این همان بازاری است که ما در آن حضور داریم و در آن نیز مشارکت داشته ایم. هر باشگاه لیگ برتری بسترهای مالی مربوط به خود را درست کرده است و اکنون باید در آن دراز بکشد. این جایی است که ما هستیم، اما با وجود اینکه من کاملاً زمینه را درک می کنم، صرفاً کنار گذاشتن مبالغ هنگفت پول را تا حدی ناپسند می دانم.

پیشنهاد دیوانه کننده: چرا پیشاهنگان برایتون را امضا نمی کنیم و در درازمدت مقدار زیادی پول برای خود ذخیره نمی کنیم؟

امیدواریم برنامه های اضطراری وجود داشته باشد.

ما باید پادکست را حوالی وقت ناهار برای شما داشته باشیم. تا آن موقع.



https://arseblog.com/2023/01/oh-its-just-tens-of-millions-of-pounds/ منبع:

از نظر من این یکی در این مرحله بسیار نامرتب به نظر می رسد، اما این نیز واقعیت وضعیت ما را تغییر نمی دهد. ما در صدر جدول هستیم، قبل از بسته شدن پنجره کاملاً به یک هافبک نیاز داریم، و من گمان می‌کنم به این دلیل بیشتر برای این بازیکن فشار می‌آوریم. این ما را به پول می رساند.

من Caicedo را دوست دارم، اما تقریباً همان طور که هزینه Mykhaylo Mudryk به دلیل اندازه آن و بی تجربگی نسبی بازیکن باعث ناراحتی من شد، این یکی هم همینطور است. می دانم، این پول من نیست، اما هنوز. گزارش‌هایی وجود دارد که ما دوباره با پیشنهادی بزرگ‌تر بازگشته‌ایم، و گزارش‌های دیگری وجود دارد که برایتون به سادگی نمی‌فروشد. در نهایت هر بازیکنی قیمت خود را دارد، باشگاه‌ها آنقدر مقاومت می‌کنند که پول آن‌قدر خوب باشد که نمی‌توان آن را رد کرد، اما باید دید که آیا می‌توانیم این حد وسط را با برایتون قبل از سه‌شنبه ساعت 11 شب پیدا کنیم یا خیر.

60 میلیون پوند برای یک بازیکن 21 ساله با کمتر از 30 بازی در لیگ برتر، مبلغ فوق العاده ای است. برایتون حدود 4 میلیون پوند برای او پرداخت کرد، بنابراین شما از سود 56 میلیون پوندی در دو سال آینده صحبت می کنید. باز هم، این به این معنا نیست که آنها باید به سادگی آن را بپذیرند، بلکه به این معناست که مردم چگونه در مورد پول در فوتبال صحبت می کنند. در بحبوحه بحران هزینه‌های زندگی، دیدن روزنامه‌نگاران کارکشته با پیشنهادی به این بزرگی، درست نیست. می فهمم فوتبال چیز خاص/دیوانه/مضحک خودش است، اما بیا.

همه صبح، یک دور یکشنبه بسیار سریع برای شما.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. من و جیمز امروز صبح داریم Arsecast Extra را برای شما ضبط می کنیم. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر فعال هستید عضو آرسبلاگ در Patreon، سوال خود را در #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

بیشتر گفتگوهای امروز صبح در مورد پیشنهاد ما برای مویسس کایسدو، هافبک اکوادوری برایتون است. او بازیکنی است که مدتی به او علاقه مند بودیم، اما این آخر هفته پیشنهادی 60 میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه کردیم که بلافاصله رد شد. برایتون نمی خواهد بازیکن در این پنجره برود و شما می توانید دلیل آن را درک کنید.