او خوش تیپ ترین سرمربی لیگ است!

دیدار ملوان و پیکان در ورزشگاه پاس با نتیجه یک بر صفر به سود تهرانی ها به پایان رسید تا هفته اول لیگ برتر چیزی به تیم جدید نداد.

یکی از کارهای خوب او در مدیریت باشگاه ملوان حمایت از مازیار زارع در اولین فصل حضورش در این تیم بود که در لیگ یک نتایج خوبی کسب نکرد و مدعی صعود نشد و اخیرا بهمن صالح نیا را انتخاب کرد. به عنوان رئیس افتخاری باشگاه ملوان.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از چهره پژمان نوری مشخص است که مدیرعاملی دریایی یکی از سخت ترین کارهای این فوتبال است. چون ملوان تیم محبوبی است با این تیم زندگی می کنند و بر ناکامی هایش اشک می ریزند و از پیروزی هایش خوشحال می شوند. پژمان نوری قطعا فشار زیادی را برای نتیجه گیری روی خود احساس می کند اما این فشار از زمانی که مدیریت باشگاه ملوان را برعهده گرفته است هرگز باعث نشده که او رفتار احساسی داشته باشد و نشان می دهد که او چقدر در مدیریت باشگاه ها خوب است. شخصیت های فوتبال زمام امور را به دست می گیرند. و امیدواریم این چارچوب در فوتبال ایران نیز تکرار شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان در جریان بازی به دلیل استرس از روی صندلی بلند شد و راه افتاد و البته از موقعیت های از دست رفته به خصوص در نیمه دوم پشیمان شد. در نیمه دوم، ملوان برای جبران گل خورده فشار آورد و حتی مازیار زارع سبک بازی تیمش را از 1-3-2-4 به 3-4-3 تغییر داد تا تیمش به گل مساوی برسد، اما همه اینها برنامه ها درست نشد تا اینکه ملوان مسابقه را با پیکان بدون گل به پایان رساند.


سرویس خبر شماره: 1838033
22 مرداد 1401 ساعت 12:03 |
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از تماشاگران ممتاز این دیدار پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان بود که به جایگاه VIP ورزشگاه نرفت و از روی سکوها بازی را تماشا کرد. در بین دو نیمه شاهد حضور او در رختکن و صحبت با کادر فنی و بازیکنان این تیم نبودیم و او روی سکو ماند تا نیمه دوم را نیز تماشا کند.