“او همه چیز دارد” – جیمز میلنر “شکی ندارد” که ستاره 23 ساله لیورپول در آنفیلد موفقیت بزرگی خواهد داشت.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

جیمز میلنر ادعا کرده است که داروین نونز توانایی فوق ستاره شدن در آنفیلد را دارد و معتقد است که مردم «دست کم گرفتن» می کنند که چقدر سخت است وارد شدن به زمین در لیگ برتر.

«مردم این را دست کم می گیرند که جابه جایی کل خانواده چقدر دشوار است، غذای متفاوت، زبان متفاوت، آب و هوای متفاوت است. لیگ برتر کاملا متفاوت است، این یک قدم بزرگ است و زمان می برد.

اروگوئه نونز نتوانست از مرحله گروهی جام جهانی قطر خارج شود و اگرچه این ضربه بزرگی برای شماره 27 ما بود، اما امیدواریم که او را تشنه‌تر بچشد تا طعم موفقیت قرمزها را در این دوره بچشد.

بیشتر بخوانید: لیورپول برچسب قیمت نات فیلیپس را با نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه تعیین کرد – گزارش


“ویژگی هایی که او دارد، کار کردن با هر دو پا، در هوا، او را از بین می برد، او بهترین خواهد بود – بدون شک در این مورد.”

علیرغم تمام انتقاداتی که از طرفداران اپوزیسیون دریافت کرده است، او در واقع 9 بار گلزنی کرده و دو پاس گل در 18 بازی برای قهرمان جام حذفی در این دوره (در تمام مسابقات) ثبت کرده است که بازگشتی مناسب است.

او در آخرین بازی ما قبل از استراحت برای مسابقات در خاورمیانه دو گل زد و امیدواریم که بتواند با چنین نظمی در زمانی که ما از روز پنجشنبه مبارزات خود را از سر بگیریم، به گلزنی ادامه دهد.

او همه چیز برای زدن گل های زیادی در لیورپول دارد. میلنر به کانال یوتیوب آمازون پرایم (از طریق Rousing The Kop).

https://www.empireofthekop.com/2022/12/19/milner-liverpool-star-admission/ منبع:

شماره 7 ما مطمئن است که مرد سابق آلمریا همه چیز لازم برای موفقیت بزرگ در مرسی ساید را دارد.

باید به خاطر داشت که بهترین گلزن فصل گذشته لیگ پرتغال هنوز زمان زیادی را در کنار خود دارد و ما مطمئن هستیم که زیر نظر تاکتیک‌دان آلمانی ما او می‌تواند به پتانسیل کامل خود برسد.

مهاجم اروگوئه ای در تابستان از بنفیکا به قرمزها پیوست و با پرداخت 64 میلیون پوند اولیه یورگن کلوپ برای این بازیکن 23 ساله، بسیاری به سرعت توانایی او را زیر سوال بردند.

“این کشور جدیدی است، او هنوز نمی تواند زیاد انگلیسی صحبت کند، اما شوخی های خوبی دارد و زبان را یاد می گیرد، او پسر بزرگی است.