اکنون همه نگاه ها در فوتبال ایران به یزد است


سرویس خبر شماره: 2025081
10 ژوئن 1403 در 6:20 ق.ظ.
686 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در انتظار دیدار سرنوشت ساز فصل؛

تا ساعاتی دیگر یکی از سرنوشت سازترین دیدارهای لیگ دسته اول در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می شود.

اکنون همه نگاه ها در فوتبال ایران به یزد است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های هفته سی و دوم لیگ دسته اول از ساعاتی دیگر با برگزاری 9 دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته و حتی … این فصل تیم فوتبال چادرملو در ورزشگاه شهید نصیری یزد به میدان می رود. او به مصاف فجرشهید سپاسی شیراز می رود.

2028100

این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که فجرشهیدسپاسی شیراز در فاصله 3 هفته مانده به پایان مسابقات 67 امتیازی شده و پس از خیبر با 70 امتیاز دوم است و از سوی دیگر تیم چادرملو با 66 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

2028099
فجر در هفته های اخیر نتایج درخشانی کسب کرده و امیدوار است این روند در یزد نیز ادامه داشته باشد.

گفتنی است، سعید اخباری و شاگردانش در این دیدار خانگی مقابل طلای پوشان شیرازی تنها برای کسب 3 امتیاز وارد زمین شدند تا بتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی مهدی رجب زاده و شاگردانش، آنها را شکست دهند و طی دو هفته به مقام دوم دست یابند. قبل از پایان مسابقات این تیم آن را پس می گیرد.

2028098
تیم فوتبال چادرملو با عقب افتادن در نیم فصل دوم و از دست دادن رتبه اول و سپس دوم می تواند در این بازی خانگی همه چیز را تغییر دهد.

در شرایطی که اوج حساسیت را در لیگ برتر شاهد بودیم و روز شنبه پس از ماه ها بالاخره عنوان قهرمانی لیگ برتر و سقوط کنندگان مشخص می شود، حالا همه نگاه ها به لیگ برتر است، جایی که دو تیم صعود کننده به لیگ برتر تا چند روز دیگر مشخص می شوند و باید دید کدام یک از آنها در رقابت فشرده خیبر، فجر و چادرملو ناکام خواهند بود. در این بین نتیجه دیدار چادرملو و فجر تعیین کننده خواهد بود.

2028101

مجله اخبار فوتبال داخلی