اکوان: کار ما مقابل پرسپولیس را دست کم نگیرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرمان اکوان، مدافع تازه کار تیم ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: خدا را شکر اولین بازی لیگ برتر را انجام دادم و خوشحالم. مقابل پرسپولیس بود. بازی خیلی خوبی بود و به دنبال کسب 3 امتیاز بودیم اما متأسفانه 10 نفره شدیم و طبیعی بود که بعد از اخراج می خواستیم گل نخوریم و حداقل یک امتیاز این بازی را بگیریم.

او درباره اولین بازی خود در لیگ برتر گفت: می توانستم چند سال به لیگ برتر بیایم و صد بازی در لیگ یک انجام دادم اما هیچ مربی جرات اعتماد به من را نداشت. آقای تارتار و باشگاه ذوب آهن این جسارت را داشتند که به من اعتماد کنند و امیدوارم اعتماد آنها را به خوبی برگردانم.

مدافع ذوب آهن می گوید کلین شیت مقابل پرسپولیس کار بزرگی است.

وی درباره اتهام دفاع اتوبوسی مقابل پرسپولیس گفت: ما برای سه امتیاز رفتیم و می خواستیم از مسابقه ای که برگزار می کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم. طبیعی بود که در نیمه دوم چون 10 نفره هستیم گل نزدیم. ده کلین شیت مقابل پرسپولیس کار بزرگی است و نباید کار تیم ما را دست کم گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اکوان درباره حمایت تارتار از جذب او در لیگ 1 توضیح داد: واقعاً مربیان کمی مانند آقای تارتار هستند که به لیگ های پایین نگاه می کنند و بازیکنان جوان را جذب می کنند. از نظر اقتصادی برای باشگاه و فوتبال کشور خوب است. باز هم از او و همچنین باشگاه ذوب آهن تشکر می کنم.


سرویس خبر شماره: 1838805
26 اوت 1401 در 03:18 ب.ظ
833

0نقطه نظر

ما این تیم ده نفره را دستگیر کردیم

وی در خصوص حضور مدافعان نامدار در ذوب آهن گفت: من انگیزه خودم را دارم. با آقایان قاسمی، محمدی، قریشی، نورمحمدی و… هم دوست هستیم. در دفاع میانی و خوشحالم که در کنار آنها بازی می کنم. سعی کردم همیشه با خودم رقابت کنم و همیشه در تمرینات تمام تلاشم را می کنم.