اگر اسامی را بگویم محروم یا جریمه می شوم/ دلیل دارم که نمی خواهند استقلال قهرمان شود.



محمدحسین مرادمند پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی بود. خدا را شکر می کنم که توانستم دل هوادارانی را که به ورزشگاه آمدند شاد کنم. آلومینیوم اراک بلد بود پاس تیم های بزرگ را بگیرد و واقعا بازی سختی بود. ما بازی بسیار خوبی را در منطقه آنها انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مانند ابوالفضل جلالی به دلیل مشکلات مالی استقلال مجبور به فروش خودروی خود شده است، پاسخ داد: من بحث را شخصی نمی کنم و همه بچه ها صحبت کرده اند و حرف همه تکراری است. فکر می کنم آنها نمی خواهند اجازه دهند این تیم برنده شود.

مدافع استقلال در مواجهه با درخواست خبرنگار مبنی بر اعلام اسامی افرادی که اجازه قهرمانی با لباس آبی را نمی دهند، تصریح کرد: اگر اسامی را بگویم محروم یا جریمه می شوم. نمیتونم اسمشو بگم من به طور کلی می گویم. همه میدانند. چرا باید اسم بگم؟ آیا به دنبال حاشیه هستید؟ دلیلی دارم که آنها نمی خواهند این تیم برنده شود. الزامات، امکانات و روش های قضاوت برای استقلال و سایر تیم ها متفاوت است. فیلم قضاوت موجود است. اگر آنها را کنار هم بگذارید، یعنی ما، هواداران و کادر فنی با هم هستیم و هیچکس دیگری نیست.

مرادمند درباره تلاش بازیکنان استقلال برای کسب عنوان قهرمانی گفت: تمام تلاش خود را می کنیم. چند سال پیش که قهرمان شدیم همه چیز علیه ما بود. وظیفه ما این است که جان خود را برای تحمل آن و لباسی که تا آخرین روز می پوشیم بدهیم. حالا ما این را می گوییم تا هواداران و مردم بدانند چه بر سر این تیم آمده است. ما باید تحت فشار و به دلیل کمبود پول بازی کنیم. چه فایده ای دارد؟ چقدر می توانم این فشار را تحمل کنم؟

بیشتر بخوانید: نوازی: چرا داوری به نفع پرسپولیس اما به ضرر استقلال است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال