اگر بخواهند دم در می ایستم/موهایم را رنگ می کنم و اگر قهرمان شویم می فروشم!

ادواردو کاماویگا در 12 ماه گذشته به بازیکن بسیار مهمی برای رئال مادرید تبدیل شده است. او فصل گذشته در پست دفاع چپ بازی کرد تا جایگزین فرلان مندی مصدوم شود. این بازیکن همه کاره از آن زمان به بحث کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد و مردم به شوخی می گفتند که او می توانست جای تیبو کورتوا مصدوم را در دروازه بگیرد.

به گزارش روزنامه AS، فوتبالیست فرانسوی به تله فوت اعتراف کرد که در هر پستی بازی می‌کند: «حتی اگر مجبورم کنند در دروازه بازی کنم، دروازه‌بان می‌شوم!»

کاماویگا عاشق زندگی در رئال مادرید است و علیرغم پیشنهادهای لیگ برتر در سال گذشته، او اعتراف کرده است که می خواهد تا پایان دوران حرفه ای خود در پایتخت اسپانیا بماند. “اگر بتوانم، می خواهم دوران حرفه ای ام را در رئال مادرید به پایان برسانم.” رئال مادرید رویای همه است.”

انتظار می رود کاماوینگا در یورو امسال همراه تیم ملی فرانسه باشد و در صورت قهرمانی آبی ها در این تورنمنت موهای خود را رنگ کند. او همچنین گفت که دوست دارد در المپیک پاریس نیز شرکت کند. وی افزود: قهرمانی اروپا هدف همه فرانسوی هاست و می خواهیم در آن قهرمان شویم. و بازی های المپیک همچنان هدف ماست. اول به قهرمانی اروپا فکر کنیم بعد برای بازی های المپیک آماده شویم. اگر قهرمان اروپا می شدیم چه؟ “من موهایم را آبی، سفید و قرمز کوتاه کردم و می فروشم.”

حضور کاماویگا در هر دو تورنمنت به این معناست که او کل پیش فصل رئال مادرید را از دست خواهد داد و مسئولان باشگاه اصلا از این موضوع خوشحال نخواهند شد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی