اگر توافق با بارسلونا به نتیجه نرسد، لیورپول می‌تواند برای جذب نوس تلاش کند

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول در میان موانع احتمالی در توافق پیشنهادی با بارسلونا، علاقه شدیدی به روبن نئوس، هافبک ولوز دارد.

بازیکنی در اوج دوران حرفه ای خود که 176 بار در لیگ برتر به میدان رفته است (ترانسفرمارکت) و به رهبری مثال در کاپیتانی تیمش، او می‌تواند در این تابستان یک هافبک ایده‌آل برای لیورپول باشد، به‌ویژه اگر این احساس در خانه این باشد که او برای سیستم کلوپ مناسب است.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

اگر باشگاه ها نتوانند به توافقی قابل قبول دوجانبه دست یابند، این حرکت از بین برود، این می تواند فرصتی باشکوه برای قرمزها برای استفاده از بدبختی های غول های لالیگا فراهم کند.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار اروپایی مدعی است که “هدف بالقوه” 45 میلیون پوندی “آماده انتقال” به لیورپول است.

سلسله مراتب آنفیلد می تواند با علاقه زیادی به اتفاقات بین وولوز و بارسلونا نگاه کند، اگر فرصتی برای جذب این بازیکن 26 ساله ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: روزنامه نگار معتبر پیشنهاد می کند که لیورپول می تواند از رقابت نقل و انتقالات برای دیناموی 80 هزار پوندی خارج شود

مطابق با فوتبال اینسایدر، این بازیکن 26 ساله به صورت شفاهی شرایط شخصی خود را با قهرمان لالیگا به توافق رسانده است، با گزارش رسانه های اسپانیایی مبنی بر اینکه ممکن است معامله ای جزئی با آنسو فاتی انجام شود.

با این حال، اعتقاد بر این است که تیم مولینوکس خواهان انتقال مستقیم نقدی برای فروش هافبک پرتغالی است و قرمزها در بال‌ها کمین کرده‌اند تا در صورت شکست توافق فوق‌الذکر با بارسا تلاش کنند.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/24/neves-liverpool-wolves-barcelona-transfer-latest/ منبع:

مشکلات مالی بارسلونا به خوبی مستند شده است ورزشکاران) که ممکن است توضیح دهد که چرا آنها ظاهراً به دنبال یک معامله جزئی مبادله ای شامل Neves و Fati به جای انتقال مستقیم هستند.

یک منبع برای این نشریه ادعا کرد که تیم جذب لیورپول به میزان زیادی برای پاس‌های یوز ارزش قائل است و معتقد است که او می‌تواند به طور یکپارچه در ترکیب تاکتیکی یورگن کلوپ جا بیفتد، در حالی که تحقیقات ژانویه برای این بازیکن در گوشه‌ای از گوش‌ها ناشنوا بود زیرا وولوز نمی‌خواست در میانه راه بفروشد. در طول فصل