اگر مبدأ سال این بود، مس کجا بود (عکس)

مس رفسنجان مهاجم نیجریه ای نتوانست دوباره گلزنی کند که این بار بدشانس بود.

اگر مبدأ سال این بود، مس کجا بود (عکس)

گادوین منشا که امسال با وجود حمله به دروازه حریف فرصت گلزنی نداشت و ضرباتش تبدیل به گل نشد، در بازی با نفت مسجد سلیمان که به عنوان یار تعویضی به میدان رفت می توانست. تعداد گل های تیمش را افزایش داد اما ضربه او مانند سایر بازی های این فصل بود. متاسفانه با گلی همراه نبود.


سرویس خبر شماره: 1899533
18 آوریل 1402 در 04:15
8.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مس رفسنجان مهاجم نیجریه ای که در 24 هفته اخیر لیگ برتر 15 فرصت حضور در زمین (بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی) و یک گل به آلومینیوم اراک داشت، عصر دیروز با انگیزه خاصی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت. تلاش زیاد و حتی باز کردن دروازه حریف برای گلزنی بدشانسی بود.

1839402

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گادوین منشا پس از کسب عنوان آقای گل لیگ برتر فصل گذشته، گزینه جدایی از مس رفسنجان را داشت و حتی صحبت از بازگشت به پرسپولیس هم مطرح شد اما او در نهایت تصمیم گرفت در کنار او بماند.شاگردان محمد ربیعی. اما این فصل آن طور که برای او برنامه ریزی شده پیش نرفته است و این بازیکن شب گذشته در گلزنی مقابل صنعت نفت ناکام ماند.

گادوین منشا پس از حضور به عنوان یار تعویضی مقابل نفت مسجد سلیمان برای تقویت خط حمله مس رفسنجان، با گلزنی به گل مورد نظر ناکام ماند و اگرچه در دقیقه 83 روی یک توپ ارسالی در موقعیت تک به تک قرار گرفت. محسن آذرباد و ضربه اش را تبدیل به گل می کند. گلزنی کرد و به دلیل آفساید بدشانس بود و دومین گل فصل خود را به ثمر رساند، بنابراین فصل 02-1401 سال فوتبالی او نخواهد بود و تیمش به جای قرار گرفتن در بین سه تیم برتر فصل، مقام پنجم را کسب کرده است. او گل نزد



مجله اخبار فوتبال داخلی