اگر نویر نیاید، تراپ را به تراشتگن ترجیح می دهم

ماتئوس به Sky Sports گفت:این یک نظر کاملا شخصی است و اگر سرمربی تیم ملی باشم و نویر را نداشته باشم به جای تراشتگن به کوین تراپ تکیه خواهم کرد. البته واضح است که من بیشتر از بارسا بازی های اینتراخت فرانکفورت را تماشا می کنم، اما نمی توان موفقیت های اخیر فرانکفورت را بدون تراپ و مهارهای فوق العاده اش تصور کرد. تراپ بسیار اطمینان بخش است و من بازی های شگفت انگیزی از او دیده ام.”

متیو ادامه داد“در مورد ترشتگن باید بگویم که او در تیمی مانند بارسلونا شماره یک است، جایی که برای دروازه بانان آسان نیست و توانایی خود را در سال های اخیر به خوبی ثابت کرده است. البته بارسا در اخیر عملکرد خوبی نداشته است. سال‌ها، و نه سال گذشته و نه امسال نتوانسته‌اند به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند. من فکر می‌کنم اگر بارسا رقیب جدی رئال امسال در لالیگا باشد، بیشتر به لطف بازی‌های درخشان ترشتگن است و آنها خیلی گل خوردند. چند گل، با این حال انتخاب من برای جانشینی نویر تراپ است و نه تراشتگن.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گفته لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، اگر مانوئل نویر به جام جهانی نرسد، کوین تراپ باید دروازه بان اول تیم ملی آلمان باشد. او ترامپ را به مارک آندره ترشتگن ترجیح می دهد.

اگر نویر نیاید، تراپ را به تراشتگن ترجیح می دهم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان تا 9 روز دیگر فهرست نهایی مانشافت را برای حضور در جام جهانی 2022 اعلام خواهد کرد و همچنان تردیدها در مورد مانوئل نویر وجود دارد. دروازه بان برتر بایرن و تیم ملی آلمان آخرین بار در تساوی 2-2 مقابل دورتموند به میدان رفت و در 6 بازی اخیر دورتموند حضور داشته است. او از مشکل شانه رنج می برد اما پزشکان مطمئن هستند که بدون مشکل به جام جهانی می رسد. مارک آندره ترشتگن، دروازه بان بارسا، اولین گزینه برای جایگزینی نویر است، اما لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان، فکر می کند کوین تراپ، دروازه بان فرانکفورت دروازه بان قابل اعتمادتری است.


سرویس خبر شماره: 1851334
10 نوامبر 1401 در 06:15 ب.ظ
3.1 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

لوتر ماتئوس: