اگر کورتوا امشب معجزه کند رئال به فینال می رود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید هفته گذشته در برنابئو با وجود برتری قابل توجهی مقابل سیتی با تساوی 1-1 متوقف شد. وینیسیوس در نیمه اول یک گل دیدنی برای رئال به ثمر رساند اما کوین دی بروین در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. هر دو تیم موقعیت های گلزنی دیگری داشتند که از آنها استفاده نکردند. باید ببینیم کدام تیم امشب در اتحاد بهتر کار می کند و نایب قهرمان می شود.

1855558

دودک ادامه داد:برای بازی امشب دوست دارم رودیگر و میلیتائو دفاع وسط و آلابا دفاع چپ باشند. او با بالون های هوا مشکل دارد. کاماوینگا هم باید به مرکز زمین برود. حضور او در خط هافبک این منطقه را تقویت خواهد کرد.

1873491


سرویس خبر شماره: 1938044
27 مه 1402 در 4:45 ب.ظ
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جرزی دودک:

یرژی دودک در مورد بازی امشب صحبت کرد: “فکر می کنم فشار اصلی روی سیتی است. گواردیولا تمام جام ها را با سیتی برده و فقط در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است.” با این همه خرید گران قیمت و هزینه های بالا، سیتی باید بالاخره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، اما رئال است. مدافع عنوان قهرمانی است و در 9 سال گذشته 5 بار قهرمان شده است.”

1876409

دودک در مورد شانس قهرمانی دو تیم صحبت کرد: سیتی میزبان است و شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت. من معتقدم کورتوا امشب نقش بسیار مهمی خواهد داشت و اگر او مانند فینال فصل گذشته معجزه کند و عملکرد فوق العاده ای داشته باشد، رئال می تواند رئال تیم بسیار خطرناکی باشد. بازیکنان باتجربه ای مانند مودریچ، کروس و بنزما و حضور وینیسیوس و رودریگو در خط حمله، اما نمی دانم تیمی می تواند پس از یک تساوی در خانه به فینال برود یا نه “شهر میزبان عامل مهمی است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

دروازه بان سابق لهستانی رئال مادرید معتقد است رئال باید امشب به درخشش تیبو کورتوا روی آورد تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

اگر کورتوا امشب معجزه کند رئال به فینال می رود