ایتالیا 1-0 انگلیس: سه شیرها در دسته دوم اروپا!

انگلیس با شکست یک بر صفر مقابل ایتالیا به رده دوم لیگ ملت‌های یوفا سقوط کرد.

ایتالیا 1-0 انگلیس: سه شیرها در دسته دوم اروپا!

پس از آن گل، ساوتگیت یک تعویض انجام داد و جک گریلیش و لوک شاو را به جای کایل واکر و بوکایو ساکا به زمین فرستاد. دو بازیکن تعویضی سه شیرها می توانستند پشت گل تساوی دقیقه 78 تیمشان باشند، اما ضربه آخر هری کین توسط جانلوئیجی دوناروما متوقف شد.
در حالی که انگلیسی ها به دنبال گل تساوی بودند، مانولو گابیادینی در دقیقه 85 نزدیک بود گل دوم آتزوری را به ثمر برساند، اما ضربه او را نیک پوپ در موقعیت تک به تک دفع کرد.
تلاش بازیکنان انگلیس تا ثانیه های پایانی ادامه داشت و تا شش دقیقه به وقت اضافه باقی نمانده بود جاد بلینگهام با ضربه سر پاس ریس جیمز کار را تمام کرد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و ایتالیا با نتیجه 1- به پیروزی رسید. 0.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.


سرویس خبر شماره: 1845049
02 مهر 1401 ساعت 00:15
12.3 هزار امتیاز خبر|

هفتنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان گرت ساوت گیت که در چهار دیدار قبلی خود در لیگ ملت ها تنها دو امتیاز کسب کرده بودند، امشب در ورزشگاه سن سیرو مقابل ایتالیا شکست خوردند و به رده دوم سقوط کردند.

در ادامه بازی بازی متعادل بود و بازیکنان انگلیسی پیش افتادند اما حملات دو تیم به شرایط خاصی منجر نشد. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم انگلیس شروع بهتری داشت و در دقیقه 51 پاس خطرناک ریس جیمز می توانست با ضربه سر هری کین به گل اول بازی تبدیل شود اما کاپیتان سه شیرها نتوانست از این موقعیت استفاده کند. .
دقایقی بعد این نیکو بارلا بود که روی یک حرکت هماهنگ تیمی و پاس فدریکو دی مارکو شانس خود را داشت اما ضربه او از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت. در ضمن داور این وضعیت را آفساید اعلام کرد.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 68 ایتالیا سرانجام به گل رسید. روی پاس لئوناردو بونوچی بود که جاکومو راسپادوری صاحب موقعیت شد و پس از یک چرخش خوب توپ را با ضربه ای تماشایی به گوشه دروازه نیک پوپ فرستاد.